حجت الاسلام علیرضا محلوجی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا از اجرای خط کشی مسیرهای منتهی به آستان مقدس خبر داد و افزود: خط کشی مسیرهای منتهی به آستان مقدس و میدان حضرت ولی عصر(عج) به مساحت هفت هزار متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 150 میلیون ریال انجام شد.
محلوجی ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری شاهد افتتاح و بهره برداری طرح های عمرانی و خدماتی ساختمان دو طبقه درمانگاه و 50 مهمانپذیر در آستان مقدس آقاعلی عباس و شاهزاده محمد (ع) باشیم.
وی در ادامه به فعالیت های فرهنگی آستان در ایام تعطیلات نوروزی 96 اشاره کرد و گفت: مرکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس در ایام تعطیلات نوروزی با حضور 15 روحانی در چهار غرفه خیمه معرفت و حضور سه روحانی در ایستگاه های پاسخگویی به سئوالات شرعی، همه واقف باشیم و برگزاری نمازهای جماعت به فعالیت می پردازند.
محلوجی توزیع بروشورهای زندگینامه امامزادگان و فعالیت عمرانی و فرهنگی آستان و چاپ 5 هزار پازل با طرح بارگاه امامزادگان جهت هدیه به شرکت کنندگان در مسابقات و خیمه معرفت را از دیگر فعالیت های این مرکز بیان کرد.
بارگاه مطهر امامزادگان آقا علی عباس و شاهزاده محمد (ع) از فرزندان بلافصل امام موسی بن جعفر در 6 کیلومتری شهر بادرود، 38 کیلومتری نطنز و 165 کیلومتری مرکز اصفهان قرار دارد که هرساله پذیرای بیش از سه میلیون زائر و مسافر است.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.