به گزارش ایرنا، رسول زرگرپور شامگاه شنبه در شورای اداری استان اصفهان که با حضور معاون حقوقی رئیس جمهوری برگزار شد، افزود: این حاشیه ها و بی انصافی ها و نسبت دادن کارهایی که در شان مسئولان نظام نیست به آنها، نه تنها در منظر مردم جایی ندارد بلکه باعث می شود مردم بیشتر قدردان خدمتگزاران خود باشند.
وی با بیان اینکه مردم اصفهان با حضور پرشکوه خود در مراسم یادبود آیت الله هاشیمی رفسنجانی خیلی خوب درخشیدند و قدردانی خود را از یار دیرین امام و رهبری نشان دادند، افزود: همه مسئولان باید خدمتگذار و قدردان این مردم با وفا باشند.
استاندار اصفهان گفت: مردم اصفهان با حضور در مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی نمایشی از وحدت، همگرایی، هم افزایی و اعتدال گرایی را به منصه ظهور گذاشتند.
وی اظهار کرد: مصلی بزرگ نماز جمعه اصفهان در عمر کوتاه خود امروز ( شنبه ) برای دومین بار پس از نماز عید فطر، مملو از جمعیت شد.
استاندار اصفهان افزود: همه فعالان سیاسی، جناح ها و گروه های سیاسی ، شخصیت ها، علما و روحانیون، بازاریان و کسبه و مسئولان نهادهای نظامی و انتظامی در مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی در اصفهان حاضر شدند.
وی اضافه کرد: مردم قدردان و باوفای اصفهان نشان دادند که قدر یار صدیق انقلاب را علیرقم همه بی انصافی ها و همه مسائل حاشیه ای که بعضی ها ناجوانمردانه ایجاد می کنند، می دانند.
مراسم یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی روز شنبه با حضور مقامات کشوری، لشکری و استانی در مصلای اصفهان برگزار شد.
آیت‌الله علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه 19 دی ماه در 82 سالگی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش دار فانی را وداع گفت.
پیکر وی روز سه شنبه گذشته پس از اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تهران با حضور میلیونی مردم ایران به سمت مرقد مطهر امام راحل (ره) تشییع و در جوار حضرت امام (ره) آرام گرفت.
ت/ 7150 / 2093 ** خبرنگار: علی نعمانی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.