به گزارش ایرنا، مسعود سلیمانی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات اسکواش استان اصفهان افزود: به رغم اینکه اسکواش اصفهان در سال های گذشته بازخورد مطلوبی نداشت اما طی چند سال اخیر عملکرد خوب مسئولان و دست اندر کاران هیات باعث شد اصفهان به ‌عنوان یک پایگاه مهم اسکواش در سطح کشور مطرح ‌شود.
وی اضافه کرد: فدراسیون با همکاری استان های مطرح از جمله اصفهان در سال جاری 11رویداد بین المللی برگزار کرد که نمونه بارز آن برگزاری خوب و شایسته مسابقات نشنال کلوز در اصفهان بود که آبان ماه امسال برگزار شد.
رئیس فدراسیون اسکواش پرورش چهره های جدید و مطرح را مهم دانست و اظهارکرد: کمیته استعداد یابی فدراسیون به مرحله ای رسیده است که دیگر به استعداد پروری می پردازد ، چون نیروهای مستعد در سطح کشور پیش ازاین شناسایی شده و اکنون مرحله پرورش و تربیت مستعدین است.
سلیمانی ادامه داد: خوشبختانه رؤسای توانمندی در رأس هیأتهای اکثر استانها قرار دارند و هیات اصفهان نیز در راستای چشم انداز و اهداف فدراسیون با برنامه ریزی و برنامه محوری حرکت می کند.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این جلسه گفت: هیات استان در چند سال اخیر بسیار خوب و مطلوب عمل نموده تا جایی که هیأت اسکواش در ارزیابی سال گذشته فدراسیون رتبه پنجم و در ارزیابی عملکرد فدراسیون طی سه ماهه اول سال 95 رتبه نخست را کسب کرده است.
محمد سلطان حسینی ادامه داد: با وجود امکانات زیر ساختی که مهیا شده ، انتظار می رود این رسته توسعه و گسترش بیشتری پیدا کند.
مجمع انتخابات هیات اسکواش استان با حضورمسعود سلیمانی رئیس و بابک فقیر نایب رئیس فدراسیون اسکواش ،سلطان حسینی مدیرکل ورزش وجوانان استان و سایر اعضاء مجمع لحظاتی روز سه شنبه سرای ورزشکاران اصفهان برگزار و سید هدا محمدی با رأی اعضاء مجمع برای یک دوره دیگر در سمت ریاست هیأت اسکواش استان ابقاء شد.
برای تصدی ریاست هیأت اسکواش استان، محمدی و مجید رحیم زاده ثبت نام کرده بودند که با توجه به انصراف رحیم زاده این مجمع با حضور یک کاندیدا برگزار شد و در پایان سید هدا محمدی رئیس سابق هیات با کسب 15 رای از مجموع 15 رای اخذ شده برای یک دوره چهارساله به عنوان رئیس هیات اسکواش استان اصفهان انتخاب شد.
ت/6020 / 2093 ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.