ˈفاطمه زهرا سیدان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرایط پایداری و سکون نسبی دما و افزایش ابر تا فردا بر روی استان اصفهان وجود دارد و زمینه را برای انباشت آلاینده ها فراهم می کند.
سیدان با بیان اینکه براساس پیش بینی ها، امروز و فردا آلاینده ها در شهر اصفهان و شهرهای صنعتی استان افزایش می یابد، گفت: با افزایش ابر و وزش باد از بعدازظهر فردا(یکشنبه) از میزان آلاینده ها کاسته خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای روز دوشنبه غبار صبحگاهی را در شهر اصفهان پیش بینی می شود، گفت:امروز احتمال بارش پراکنده در غرب استان اصفهان پیش بینی می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت:برای روزهای یکشنبه و دوشنبه در بیشتر مناطق استان احتمال وزش باد به نسبت شدید تا شدید وجود دارد.
وی گفت: گذر امواج ناپایدار ضعیف از روی استان بارش هایی را برای روزهای یکشنبه و دوشنبه در مناطق غربی استان بهمراه خواهد داشت و احتمال بارش پراکنده هم در مناطق شمال و شرق استان نیز وجود دارد.
کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان تصریح کرد: دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت و بر این اساس حداکثر دمای کلان شهر اصفهان 17 درجه سانتیگراد و حداقل دما سه درجه سانتیگراد خواهد شد.
سیدان گرمترین نقطه استان در 24 ساعت آینده را نائین با 21 درجه سانتیگراد و خنک ترین نقطه را فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با دو درجه سانتیگراد زیر صفر عنوان کرد.
7150ت/ خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.