سید محمد طباطبایی روز پنجشنبه در نشست با جمعی از قهرمانان، ورزشکاران و پیشکسوتان اصفهانی در محل اداره کل با هدف بررسی وضعیت ورزش استان افزود: برای کاهش هرچه بیشتر دغدغه‌مندی، دردمندی و دلخوری قهرمانان و رسیدگی و توجه به وضعیت آنان تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان این که برخی از باشگاه‌داران و مربیان مشکلاتی دارند، اظهارداشت: برای این موضوع و حل آن برنامه خواهیم داشت و در این ارتباط تشکیل یک اتاق فکر با حضور قهرمانان و پیشکسوتان ما را به تصمیمات مشخص و برنامه‌های مناسب جهت رفع موانع و توسعه ورزش کمک خواهد کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان  اصفهان با اشاره به اینکه شان و آبروی این دستگاه وابسته به پیشکسوتان و قهرمانان است، خاطرنشان کرد: جامعه ورزشی اداره کل را خانه خود تلقی کنند و علاوه بر آن با نقد و پیشنهادات در راستای پیشبرد اهداف و ارتقای ورزش استان قدم بردارند.

طباطبایی با بیان اینکه نقد سازنده به تحول و اصلاح در امور منجر می‌شود، تصریح کرد: هر نقدی بر بنده وارد باشد تا اصلاح آن امر خواهم کوشید بنابراین شنونده تمامی انتقادات و مشکلات کنونی ورزش استان خواهم بود.

وی ورزش را مقوله‌ای استوار بر اقدامات پویا و فعال توصیف کرد و گفت: داشتن برنامه راهبردی می‌تواند به توسعه در استان کمک کند که بر همین اساس برنامه راهبردی به وزارتخانه و استانداری تقدیم شده و امروز گزارشی از عملکرد یک هفته اخیر در حضور  استاندار اصفهان ارائه خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اصفهان با بیان اینکه تشکیل شورای راهبردی، گروه مشورتی و اتاق فکر از جمله برنامه‌های مدیریت این دستگاه به شمار می‌رود ادامه داد: در این گروه‌های نامبرده جمعی از استادان دانشگاه، مربیان، قهرمانان و پیشکسوتان حضور خواهند داشت.
طباطبایی رسانه‌ها را یاور ورزش معرفی کرد و گفت: بر همین مبنا هیچ گونه شکایتی از خبرنگار و یا قهرمانان ورزشی نداریم و چنانچه در گذشته موضوعی وجود داشته است از آن صرف نظر می‌کنیم تا با رضایتمندی همگانی، ورزش اصفهان رو به جلو حرکت کند.

در این نشست، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه توسعه ورزش بدون کمک رسانه‌ها مقدور نیست خاطرنشان کرد از همین رو برای پیشبرد اهداف از ظرفیت رسانه‌ها کمک خواهیم گرفت.

گلنار حسینی اضافه کرد: ارائه آمار و اطلاعات به روز برای تنویر افکار عمومی و آگاه‌سازی نقش مهمی ایفا می‌کند.

در این جلسه جمعی از پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان جهانی، آسیایی و ملی استان در رشته‌های مختلف حضور داشتند و طی سخنانی، کمبود زیرساخت‌های ورزشی، دغدغه‌های معیشتی و بیمه، نبود حمایت‌های لازم و کمبود تجهیزات را به عنوان اصلی‌ترین چالش‌های ورزش استان برشمردند و رفع آن را خواستار شدند.

در استان اصفهان به عنوان قطب‌ ورزش کشور، بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی فعالیت می‌کنند که از زمان شیوع ویروس کرونا در اسفند سال قبل، فعالیتشان بصورت نسبی متوقف شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.