سید محمد طباطبایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  برنامه‌ریزی برای رصد و تحلیل وضعیت ورزش در بخش‌های مختلف آغاز شد تا با شناخت صحیح چالش‌ها و نقاط قوت برای بهبود ورزش در این استان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه تشکیل اتاق فکر ورزش ضروری و مفید است، اضافه کرد: استفاده از خرد جمعی و نظرات کارشناسان بویژه پیشکسوتان رشته‌های ورزشی جزو اولویت‌های مدیریت ورزش استان خواهد بود.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان با اشاره به اینکه مسئولان هیات‌های ورزشی بی شک برای بهبود ورزش ایده‌های مناسب و راهگشا دارند، خاطرنشان کرد: از رؤسای هیات‌ها می‌خواهیم با ارائه پیشنهادات و راهکارها، زمینه توسعه ورزش استان را فراهم کنند.

طباطبایی با بیان اینکه میزان ضرر تعطیلی مجموعه‌های ورزشی ناشی از شیوع ویروس کرونا در دست بررسی است، اظهارداشت: با مسئولان وزارتخانه در این ارتباط مکاتبه و رایزنی خواهد شد و امیدواریم راهکارهای کلان برای کاهش مشکلات جامعه ورزشی و بویژه باشگاه‌داران تدوین و اجرا شود.

وی ادامه داد: برای جلب حمایت بانک‌ها و ارائه تسهیلات به جامعه ورزشی نشست‌هایی با مدیرعاملان بانک‌ها خواهیم داشت تا بخشی از ضرر و زیان این قشر جبران شود.

سید محمد طباطبایی چهارشنبه گذشته به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اصفهان انتخاب شد.

در استان اصفهان به عنوان قطب‌ ورزش کشور، فعالیت بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی از زمان شیوع ویروس کرونا(اسفند ۹۸) و با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا به‌منظور جلوگیری از ابتلای این بیماری فعالیتشان متوقف شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.