به گزارش خبرگزاری مهر، محمد معماریان در این ارتباط اظهار داشت: با توجه به تقاضاهای مکرر شرکت کنندگان برای افزایش زمان ارسال آثار، همچنین تقارن برگزاری جشنواره با روزهای کرونایی و محدودیت برخی از متقاضیان برای استفاده از کافی نت و سیستم مورد نیاز برای ارسال اثر، تصمیم گرفته شد، به مدت ۱۰ روز مهلت ارسال آثار تمدید شود.

وی افزود: مدت زمان تمدید در شورای سیاست گذاری نهایی شده و به هیچ عنوان امکان تمدید مجدد وجود ندارد؛ بر همین اساس از متقاضیان درخواست می‌کنیم هر چه سریع‌تر مراحل ثبت نام و ارسال اثر را طی کرده و انجام این مهم را به دقایق پایانی موکول نکنند تا با توجه به ترافیک درخواست مراجعه به سایت با مشکل مواجه نشوند.

دبیر اجرایی جشنواره جمالزاده بیان داشت: دومین دوره جایزه جمالزاده توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده که فراخوان این دوره نیمه اول دی ماه سال گذشته در ۲ بخش آزاد و اصفهان اعلام شد.

وی تصریح کرد: در روزهای پایانی سال گذشته و همزمان با شیوع ویروس کرونا که تأثیری همه جانبه بر زندگی ما داشت، بخش ویژه «کرونا» زیرمجموعه بخش زندگی نگاره و ناداستان ها در جایزه جمالزاده تعریف شد تا علاقه مندان به ناداستان نویسی تجربیات خود را از روزهای کرونا و مواجهه با آن در هر جای جهان در این بخش ثبت کنند.

معماریان خاطرنشان کرد: نویسندگان می‌توانند در بخش کرونا سه اثر و در بخش‌های دیگر هر کدام یک اثر را به دبیرخانه جایزه ارسال کرده و برای دریافت فرم ثبت نام جایزه جمالزاده و اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی Jamalzadehaward.ir مراجعه کنند.

گفتنی است؛ جوایز بخش‌های مختلف جشنواره در بخش آزاد شامل نفر اول هشت میلیون تومان، نفر دوم پنج میلیون تومان و نفر سوم سه میلیون تومان، بخش ویژه اصفهان (داستان کوتاه شامل نفر اول ۱۰ میلیون تومان، نفر دوم ۷ میلیون تومان، نفر سوم ۵ میلیون تومان و ناداستان شامل نفر اول: ۶ میلیون تومان، نفر دوم ۴ میلیون تومان، نفر سوم: ۲ میلیون تومان)، جایزه ویژه هیأت داوران شامل ۵ میلیون تومان است و همچنین نویسندگان سه اثر برتر بخش کرونا نیز سه جایزه ۴۰ میلیون ریالی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.