به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله معین پیش از ظهر سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: ویروس کرونا برای نخستین بار در قم دیده شد و با توجه به اینکه این شهر مقصد گردشگری و در مسیر ترانزیتی قرار دارد بیماری به بسیاری از شهرهای دیگر انتقال یافته است.

وی با اشاره به اینکه باید از ابتدا اعمال محدودیت سفر در کشور انجام می‌شد، افزود: متاسفانه هیچ تصمیم جدی برای ممانعت از سفر دیده نمی‌شود و مردم در میان شهرها و روستاها در رفت و آمد هستند که انتقال بیماری بدین شکل زیاد می‌شود.

لازم است از ترددهای بین استانی جلوگیری شود

رئیس کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه لازم است از ترددهای بین استانی جلوگیری شود، تاکید کرد: استان اصفهان بر سر راه ۶ استان قرار دارند و باید در ارتباط با عدم تردد از این استان تدابیری جدی اتخاذ شود.

وی تاکید کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان باید برای توجیه استاندار اصفهان در راستای موضوع تعطیلی شهر و برخی مراکزی که همچنان دایر هستند، باید به کمک ما بیایند چراکه شهرداری تنها یک حلقه از تصمیم‌گیری در رابطه با موضوع تعطیلی شهر است.

برخی مرکز آموزشی زیرنظر ارشاد و فنی حرفه‌ای اداری اصفهان همچنان دایر هستند

وی با انتقاد از اینکه برخی مرکز آموزشی زیرنظر ارشاد و فنی حرفه‌ای اداری اصفهان بدون هیچ تغییری همچنان دایر هستند، گفت: تردد در مساجد و مراکز عمومی نیز نگرانی آفرین است و باید در این زمینه قوانینی اتخاذ شود.

معین با اشاره به اینکه تصمیم گیری در ارتباط با تعطیلی اصناف و مکان‌های عمومی باید توسط استاندار اصفهان اتخاذ می‌شود، بیان داشت: اگر نیز به عدم فعالیت اتوبوس‌ها نیز باشد برای این امر اقدام خواهیم کرد و در صورت تصمیم برای به تعطیلی مراکز و صنوف شهر مأموران شهرداری را برای این امر موظف می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.