به گزارش خبرگزاری مهر، استف بلوک در دیدار استاندار اصفهان با اشاره به دیدار خود با تجار فعال هلندی که در ایران هستند، افزود: دولت هلند آمادگی افزایش و تعمیق مناسبات اقتصادی و نیز تبادل گردشگر با ایران، به ویژه استان اصفهان را دارد.

وزیر خارجه هلند با اشاره به روابط خوب دو ملت هلند و ایران اظهار کرد: ما به اصفهان آمدیم چون از فرهنگ غنی و مهمان نوازی مردم این سرزمین بسیار شنیده‌ایم.

استف بلوک با بیان اینکه همیشه ارتباطات میان دو کشور مناسب بوده است، گفت: البته در دوساله اخیر و به دلیل تحریم‌ها این رابطه سخت شده اما مایلیم ارتباطات مانند گذشته مساعد و گسترش یابد.

در بخش دیگری از این دیدار استاندار اصفهان با اشاره به ارتباطات خوبی که میان دو ملت ایران و هلند در طول تاریخ وجود داشته است، اظهار کرد: اگرچه به خاطر تحریم‌های ظالمانه آمریکا این ارتباط محدود شده است اما مردم ایران از افزایش این ارتباطات استقبال می‌کنند.

عباس رضایی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی استان گفت: مردم جهان اصفهان را به عنوان نصف جهان می‌شناسند که البته این به خاطر وسعت آن نیست بلکه به خاطر تاریخ و فرهنگ غنی و زیبایی‌های مثال‌زدنی آن است.

وی به ظرفیت‌های گردشگری استان اشاره و تصریح کرد: مایلیم شرایطی ایجاد شود که دو ملت بتوانند ارتباطشان را گسترش داده و میزبان مردم هلند در اصفهان باشیم.

رضایی به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و تاکید کرد: خوشبختانه در روز انتخابات در اصفهان هستید و مشاهده کردید که مردم ما به صورت آزادانه در انتخابات شرکت و نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایران بیشترین تلاش و همت برای مبارزه با داعش را داشته است، گفت: شما کدام کشور را سراغ دارید که مانند ایران با داعش جنگیده باشد و اینقدر شهید داده باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.