احمدرضا مرادیمدیرعامل سازمان آرامستان‌های‌ شهرداری اصفهان روز یکشنبه به ایرنا گفت: مردم به رسم سنت دیرینه روز عید و یا روزهای پایانی سال به ویژه پنجشنبه و جمعه پایان سال برای زیارت درگذشتگان خود و یا برای نخستین سال نبود عزیزانشان پس از فوت، در باغ رضوان حضور می‌یابند اما امسال به دلیل شیوع کرونا در اصفهان توصیه می‌شود به منظور حفظ سلامتی خود و دیگر شهروندان حدالامکان از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند.

وی این درخواست را در راستای کاهش مراجعات و کاهش تراکم جمعیت افراد در باغ رضوان دانست و ادامه داد: شهروندانی که برای خاکسپاری به باغ رضوان مراجعه می‌کنند نیز این موضوع را رعایت کنند و با حداقل تعداد افراد در آرامستان حاضر شوند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های‌ شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم حفظ سلامتی شهروندان در این روزها تصریح کرد: در شرایط فعلی از مردم خواسته شده تا از برگزاری مراسم بر سر مزار درگذشتگان خود نیز به منظور به حداقل رساندن تجمعات خودداری کنند.

وی همچنین از ضدعفونی مداوم آرامستان شهر اصفهان از روزهای ابتدایی شیوع کرونا خبر داد و بیان کرد: تمامی اماکن موجود در باغ رضوان از جمله سرویس‌های بهداشتی به صورت مستمر گندزدایی و ضدعفونی می‌شوند.

مرادی همچنین به شهروندان توصیه کرد از توزیع پذیرایی و نذورات در این ایام در آرامستان باغ رضوان خودداری کنند و اظهارداشت: رعایت موارد یاد شده برعهده شهروندان است و در زمان حاضر برنامه‌ای برای بستن ورودی باغ رضوان نداریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.