محمد تقی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر تماشای فیلم و سریال را یکی از بهترین راهکارها برای مقابله با رخوت و یکنواختی فضای کسل کننده و سخت قرنطینه خانگی دانست و اظهار داشت: سریال به جهت کش دار بودن و خطوط مختلف داستانی می تواند ذهن تماشاگر را به شدت درگیر کند و زمان خالی آن را به بهترین نحو پر کند و تفاوت آن با فیلم دیدن در همین زمانبر بودن و درگیر کننده تر بودن آنست.

وی افزود: در سال های اخیر با گسترش شبکه های تلویزیونی چون نت فلیکس و اچ بی او موج سریال بینی افزایش چشمگیری داشته به طوری که کمتر کسی را می توان یافت که به دنیای سینما علاقه مند باشد و از دریای بی کران سریال های درجه یک دنیا که گوی سبقت را از فیلم ها ربوده، جرعه ای ننوشیده باشد.

این پژوهشگر فرهنگی و سینما تصریح می کند: با یک سرچ ساده در فضای نت و درج بهترین سریال های جهان و یا برترین سریال های دهه اخیر به زبان فارسی یا انگلیسی تعداد فراوانی از پیج های اطلاع رسانی روبرویتان ظاهر می شود که بسته به سلیقه و علاقه فرهنگی و هنری می توانید هر کدام را به دلخواه انتخاب کنید.

تقی زاده بیان داشت: برای کسانی که حوصله مجموعه های بلند چند ده قسمتی را ندارند نیز پیشنهاد مینی سریال های هفت هشت قسمتی و در نهایت ده قسمتی وجود دارد که در یک فصل کل ماجرا را به جذاب ترین شکل سر هم می آورند.

وی بیان داشت: تماشای سریال در این دوران هم فال است هم تماشا چرا که هم جنبه های فرهنگی و آموزشی خانواده ها را تقویت می کند و هم سرگرم کننده و جذاب هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.