فریبرز نجفی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تماس تلفنی در راستای دلجویی و احوالپرسی از خانواده شهدا و والدینی که در قید حیات هستند، از سوی مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام شد.

وی اظهار داشت: اسفندماه همه ساله به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شهید، از خانواده شهدای استان از سوی مسوولان بنیاد شهید و مسوولان استان آیین تکریم و دیدار انجام می‌شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا که امکان دیدار با این خانواده‌ها امکان پذیر نبود که این آیین امسال با تماس صوتی با خانواده شهدا انجام شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت:در این هفته از ۲۷۰ خانواده شهید از مجموع ۵۵۵ شهید استان که والدین آنها در قید حیات بودند به صورت تلفنی دلجویی شد.

وی از برگزاری مسابقه وصیت‌نامه شهدای استان با عنوان " نماز شهیدان " خبر داد وگفت: این مسابقه با هدف بازخوانی و تدبر در وصیتنامه شهدا و اشنا کردن جوانان با سیره فکری شهدا برگزار شد.

نجفی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه از ۲۲ اسفند ۹۸ تا ۳۰ فروردین ۹۹ به سایت نوید شاهد چهارمحال و بختیاری مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، ۱۷ تا ۲۲ اسفندماه به عنوان هفته بزرگداشت شهید نامگذاری شده است.

استان چهارمحال وبختیاری در طول 8سال دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

ویروس کرونا که کووید ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.

این ویروس اکنون به بیش از ۱۰۰ کشور جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.