سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: این برنامه‌ها در۶۷ عنوان برنامه شاخص در سطح استان از ۳۱ شهریورماه همزمان با سراسر کشور با برگزاری رژه مشترک نیروهای مسلح آغاز می‌شود.

به گفته وی، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، تجلیل از سربازان، نشست‌های بصیرت افزایی نسل جوان و عطرافشانی گلزار شهدا از عمده برنامه‌های امسال در این هفته با ایده‌های خلاقانه و مبتکرانه، بهره‌مندی از ظرفیت مردمی و جوانان است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری، برگزاری محفل شعر و خاطره، یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستانهای ۱۰ گانه استان عنوان کرد.

به گفته وی، برگزاری یادواره شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، افتتاح چند طرح ساماندهی گلزار شهدا، گلباران گلزار مطهر شهدا و آیین میهمانی لاله‌ها در این هفته برگزار می شود.

وی، با اشاره به برگزاری یکهزار نمایشگاه در یکهزار مدرسه در کشور در هفته دفاع مقدس امسال افزود: دایر کردن ۳۰ نمایشگاه دوران دفاع مقدس در ۳۰ مدرسه استان در برنامه‌های این بنیاد قرار دارد.

به گزارش ایرنا، ۳۱ شهریورماه تا ۷مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس بیش از دو هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

۶۱۹۹/۲۰۹۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.