احمدرضا مرادی روز جمعه همچنین در پاسخ به برخی شبهات در این باره در گفت و گو با  ایرنا افزود: افراد فوت شده بر اثر بیماری کرونا و یا افراد مشکوک، براساس دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و معاونت درمان با رعایت کامل موازین شرعی و بهداشتی غسل داده شده و سپس در آرامستان دفن می‌شوند.

با اشاره به دفن این متوفیان در طبقات پایینی قبور افزود: قطعه مجزایی برای این افراد در آرامستان اصفهان درنظر گرفته نشده است و خانواده‌ متوفیان می‌توانند پیکر عزیزان خود را در هر قطعه و ردیف موردنظر به خاک بسپارند.

مرادی اضافه کرد: به دلیل رعایت موازین بهداشتی و براساس دستورالعمل باید در طبقه پایینی یعنی عمق دو متری به خاک سپرده شوند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه این متوفیان هم مانند سایر افراد غسل داده می‌شوند ادامه داد: پیکر این فوت‌شدگان به منظور رعایت موازین بهداشتی در سالن تطهیر و سکوی جدا و غسال آموزش دیده مجزا به تفکیک بانوان و آقایان غسل داده شده و سپس دفن می‌شوند.

تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان اصفهان(مجموع اصفهان و کاشان) تا روز پنجشنبه بیست و دوم اسفند جاری ۷۹۲ نفر اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.