حمید باقری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  مسعودتابش مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان امروز استعفای خود را تقدیم هیات مدیره این باشگاه کرد.

وی اظهارداشت:  پس از تشکیل  جلسه هیات مدیره باشگاه موضوع مورد بررسی قرار گرفت و در این مورد تصمیم گیری شد.

وی یادآور شد: در این راستا هیات مدیره باشگاه  ضمن تقدیر وتشکر از زحمات مسعود تابش در دوران تصدی در سمت مدیرعاملی باشگاه سپاهان ، بااستعای ایشان موافقت شد.

منوچهر نیکفر رییس هیئت مدیره باشگاه تا انتخاب مدیرعامل به عنوان سرپرست باشگاه سپاهان برعهده خواهد داشت و مسعودتابش نیز به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره در باشگاه حضور خواهد داشت.

یکشنبه هفته گذشته چهارم اسفند ماه سال جاری قرار بود  در حساس‌ترین دیدار هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به مصاف یکدیگر بروند.

این بازی طبق برنامه قبلی قرار بود ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه آغاز شود اما تیم فوتبال سپاهان با تاخیر وارد ورزشگاه شد و در حالی که تیم پرسپولیس برای این دیدار بیش از نیم ساعت در زمین چمن ورزشگاه نقش جهان حضور داشت و تیم داوری و مسوولان برگزاری نیز حضور یافتند، اما تیم سپاهان در زمان مقرر در زمین حاضر نشد.

در مجموع  سپاهانی‌ها پس از یک ساعت به ورزشگاه آمده و اعلام کردند که آماده بازی هستند، اما تیم داوری و بازیکنان پرسپولیس از ورزشگاه خارج شدند.

پنجشنبه هفته گذشته کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، صادر کرد.

رای کمیته انضباطی به شرح زیر است:

مستند به مواد٥١،٦٢،٨٦،٩١،٩٦،١١٧ از مقررات انضباطی مصوب سال ١٣٩٧ ضمن بازنده اعلام کردن تیم سپاهان با نتیجه سه به صفر در بازی مقابل تیم پرسپولیس، باشگاه سپاهان به پرداخت مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره ظرف مهلت یک هفته پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف است.

اکنون تیم سپاهان ۳۷ امتیاز در رده دوم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.