تیم فوتبال بانوان البرز که در رقابت‌های لیگ برتر کشور حضور دارد در آغاز این دوره از رقابت‌ها توانست نتایج خوبی را کسب کند.

در ادامه بازی‌ها، رفته رفته روند این تیم رو به ضعف رفت و با چهار برد، یک تساوی،۶ باخت و با کسب ۱۳ امتیاز، صدر جدول را از دست داد و اکنون در مکان هشتم جدول لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار دارد.

کلوند سرمربی تیم فوتبال بانوان البرز روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا ضمن تایید استعفایش گفت: این استعفا را شب گذشته به صورت تلفنی به هیات استان اعلام کردم و متن کتبی آن نیز  به هیات فوتبال استان ارسال خواهم کرد.

وی با اشاره به دلایل استعفایش عنوان داشت: یک سری اعتقادات و درخواست‌ها از ابتدای فصل داشتم که انجام نشد و ترجیح دادم که به این خواسته‌های خود احترام گذاشته و کنار بکشم.

منصور بیکوردی رییس هیات فوتبال البرز نیز در گفت وگو با ایرنا ضمن اظهار بی اطلاعی از استعفای سرمربی تیم فوتبال بانوان البرز گفت: تا این لحظه نه به صورت تلفنی و نه کتبی چیزی به بنده اعلام نشده است.

وی اضافه کرد: فشردگی بازی‌ها، مصدومیت بازیکنان و نداشتن بودجه کافی برای جذب بازیکنان جدید سبب شد تا تیم به خصوص در ۲ بازی اخیر نتایج خوبی کسب نکند.

بیکوردی با بیان اینکه به دنبال تقویت تیم فوتبال بانوان استان هستیم، اظهار داشت: اگر دستمان یک مقدار باز بود، می توانستیم چهار بازیکن جدید را جذب کرده و تیم را از این حالت خارج کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.