رسول خطیبی عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با تیم فوتبال سایپا در جمع خبرنگاران با اشاره به لغو بازی هفته یازدهم لیگ برتر مقابل گل گهر سیرجان، افزود: در این هفته سعی کردیم با بازی دوستانه بچه‌ها را در شرایط بازی قرار دهیم، لذا خوب تمرین کرده‌ایم و چیزهایی که بچه‌ها باید انجام دهند، به آنها گفته شده است.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی خاطر نشان کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قطعاً امتیازات کامل بازی را می‌گیریم، زیرا از لحاظ بدنی شرایط خوبی داریم و از لحاظ محرومیت و مصدومیت مشکلی نداریم.

خطیبی در خصوص بازیکنان غایب بازی فردا گفت: فقط جفرسون مشکل کوچکی دارد که فکر نمی‌کنم برای بازی فردا مشکلی داشته باشد.

وی در مورد تعطیلات پشت سر هم لیگ برتر فوتبال اضافه کرد: وقتی بازی ما با گل‌گهر لغو شد، تمرینات را بر اساس بازی با سایپا تغییر دادیم و دیدار دوستانه را هم برای این دیدار انجام دادیم تا بازیکنان در شرایط مسابقه باشند.

وی عنوان کرد: تعطیلات خیلی برای ما خوب بود و مشکلی وجود ندارد، اما در کل این تعطیلات به کل لیگ و تیم‌ها ضربه می‌زند و امیدوارم دیگر این مسائل را نبینیم و بازی‌ها به موقع انجام شود، ولی ما مشکلی از این بابت نداریم.

خطیبی درباره رأیی که باشگاه ماشین سازی را از ۲ پنجره نقل‌ و انتقال محروم کرده است، توضیح داد: نصیرزاده مدیرعامل باشگاه در این باره توضیح داده است که مشکل خاصی در این خصوص نخواهیم داشت، زیرا قانون عوض شده و بعد از پرداخت مبلغ قرارداد، محرومیت دو پنجره باز خواهد شد.

خطیبی اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم که یکی دو بازیکن مدنظرمان را به تیم اضافه کنیم و این را به باشگاه هم اعلام کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با اشاره به حمایت هواداران گفت: هواداران نگران بسته شدن پنجره نباشند، مشکلی نیست فقط در همه‌ بازی‌ها از هواداران انتظار دارم که حمایت‌مان کنند. الان سه هفته است که بازیکنان ما از لحاظ امتیازی کار بزرگی انجام داده‌اند و دوست داریم این روند را ادامه دهیم.

گفتنی است دیدار تیم های ماشین سازی و سایپا از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال فردا پنجشنبه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.