به گزارش ایرنا، جان توشاک شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیمش با تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: باید به کادر فنی و تک تک بازیکنان تیم حریف تبریک بگویم که بازی خوبی را در زمین به نمایش گداشتند و در مقابل بازیکنانم آنطور که انتظار داشتم ظاهر نشدند.
توشاک بدلیل بازی بد تراکتورسازان مقابل حریف خود از ادامه مصاحبه با خبرنگاران پرهیز کرد.

سرمربی تیم نساجی مازندران: فوتبال بدون تماشاگر دیدنی نیست
جواد نکونام هم در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه بازی امروز مقابل تراکتورسازی را بدون حضور تماشاگران پرشور تبریزی برگزار کردیم و با وجودی که من به این نوع بازی نا آشنا بودم توانستیم بازی را در ادامه کنترل کنیم.
وی اظهار امیدواری کرد هیچ وقت شاهد چنین بازی هایی در فوتبال نباشیم زیرا که فوتبال با حضور هوادارن جذاب می شود.
وی ادامه داد: بعد از دریافت گل اول بازی به غیر از پنج دقیقه وقت اضافه توپ و میدان در اختیار ما بود و از بازی بازیکنانم راضی هستم.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: صحنه پنالتی چه درست باشد و چه نادرست تیم داوری قضاوت خوبی را از خودشان به نمایش گذاشتند.
وی همچنین اظهار کرد: در نیمه اول، بازی را طوری دنبال کردیم تا به تیم تراکتورسازی میدان دهیم به جلو بکشد و به غیر از موقعیت گل که آن هم از راه دور بدست آوردند، موقعیت تک به تکی از تیم میزبان ناظر نبودیم.
نکونام با رد وقت کشی بازیکنانش عنوان کرد: بازیکنان تیم نساجی بازی طبیعی خودشان را به نمایش گذاشتند و معتقد نیستم که وقت کشی کرده باشند.
تیم های تراکتورسازی و نساجی مازندران در دیدار هفته دوم خود از لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک به ترتیب جایگاه یازدهمی و چهاردهمی جدول را به خود اختصاص دادند.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.