امیر قلعه‌نویی شامگاه روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار با شاهین شهرداری بوشهر در هتلی در اصفهان اظهارداشت: خدا را شکر توانستیم بازی‌های قبلی را ببریم و دیدار با شاهین شهرداری بوشهر یکی از مهمترین بازی‌های ماست و این تیم با تغییر و تحولاتی که داشت بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد و در مقابل استقلال فوتبال خوبی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه قوانین فیفا به شکلی است که در فوتبال گل‌های زیادی رد و بدل شود تا لذت ببرند افزود: برخی مربیان با وقت‌کشی این زیبایی را از فوتبال می‌گیرند و در دیدار فردا ما به دنبال در یک بازی جذاب و زیبا  و تماشاگر و به دنبال کسب نتیجه هستیم.

وی اظهارداشت: شاهین بوشهر تیمی خوبی است و در مقابل استقلال خوب بازی کرد و امیدوارم بتوانیم فردا امتیازهای لازم را بگیریم.

وی با قدردانی از حضور تماشاگران سپاهان در ورزشگاه نقش جهان تصریح کرد: توقع  ما این است که هواداران بیشتر از تیم ما را حمایت کنند که حضورشان به تیم خیلی کمک می‌کند و به بازیکنان قوت قلب می‌دهد که در واقع صاحبان اصلی سپاهان طرفداران خوب زرد طلایی هستند.

سرمربی تیم سپاهان گفت: به دلیل مصدومیت‌های مختلف،از ابتدای فصل تاکنون هیچ وقت تیم کاملی نداشتیم  ولی همه بازیکنان فدارکارانه با زی کردند و سربازان خوبی برای سپاهان بودند که از تک تک آنها ممنونم.

قلعه‌نویی با بیان اینکه برنامه‌های تلوزیونی خارج از کشور درست کارشناسی می کنند ولی در داخل سنگ اندازی می‌کند و کارشناسی خوبی ندارند، تاکید کرد: از اینکه تیمی درست کردیم که تنوع تاکتیکی دارد خوشحالیم و خواهش می‌کنم نیم فصل داوری‌ها را درست کارشناسی کنند.

سرمربی تیم سپاهان با بیان اینکه در نیم فصل دوم باید تیم را تقویت کنیم و دیگر وقت جبرانی نیست گفت: در مورد تیم ملی من بیشترین همکاری را با کی روش سرمربی سابق، داشتم ، باید منافع باشگاه هم در نظر گرفته شود چون برنامه محور نیستم با مشکل بر می‌خوریم.

وی با آرزوی موفقیت برای تیم‌های ملی امید و بزرگسالان کشور افزود: همه برای سرفرازی کشور تلاش می‌کنیم و باید باشگاه منافع حفظ شود و تیم ملی به اهدافش برسد.

تیم‌های سپاهان و شاهین بوشهر در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه ۲۸ آذر از ساعت ۱۶:۲۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با هم دیدار می‌کنند.

مرتضی منصوریان با کمک‌های داریوش صابر مطلق، رحیم حاجیلو و کمک داوران اضافی مهدی مرجانزاده، حمید حاج ملک و داور چهارم ولی کاوسی، قضاوت دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و  شاهین شهرداری بوشهر را بر عهده دارند.

اکنون تیم فولاد مبارکه سپاهان با ۱۴ بازی و ۲۸ امتیاز با یک بازی کمتر نسبت به استقلال تهران در رتبه دوم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد و تیم شهرداری بوشهر۶ امتیاز آخر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.