به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار دو تیم روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در یک روز آفتابی و سرد زمستانی برگزار شد.
سارا آذری سرمربی تیم سپیدار قائمشهر در پایان این دیدار در گفت و گو با خبرنگاران از این که تیمش در برابر یکی از مدعیان لیگ برتر فوتبال بانوان تنها چهار گل دریافت کرد، ابراز رضایت کرد.
وی گفت: همان گونه که پیش بینی می کردیم، بازی سختی با شهرداری سیرجان داشتیم برای این که امروز مقابل یکی از بهترین تیم های لیگ به میدان رفتیم.
آذری که تیمش تا اینجای کار 35 گل خورده در کارنامه دارد و با یک امتیاز ردیف یازدهم جدول 12 تیمی لیگ را اشغال کرده، افزود: نسبت به بازی های قبل، امروز بازیکنانم بهتر ظاهر شدند و از کارشان راضی هستم.
وی گفت: بازی امروز نشان می دهد که می توانیم در ادامه راه بهتر باشیم و تلاشم برای شناسایی نقاط ضعف و بازیکنان و رفع آن در مقابل تقویت نقاط قوت است و امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم حرفی برای گفتن داشته باشیم و تیم را از شرایط فعلی خارج کنیم.
سرمربی تیم سپیدار قائمشهر با اعلام این که هفته آینده باید مقابل شهرداری بم بازی کنند، افزود: تیم شهرداری بم در صدر جدول قرار دارد، بنا بر این از هم اکنون مشخص است که بازی خیلی سخت تری را پیش رو داریم.
وی گفت: البته شکست خوردن مشخصا اتفاق بدی است و هیچ کس آن را دوست ندارد و قطعا من هم دوست ندارم ، ولی با این حال سخت تلاش می کنیم تا به نتیجه مطلوبی برسیم .
دو تیم فوتبال بانوان سپیدار قائمشهر و شهرداری سیرجان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.
تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان با پیروزی چهار بر صفر مقابل تیم سپیدار قائمشهر سه امتیاز این بازی را کسب کرد و 20 امتیازی شد .
** می توانستیم گل های بیشتری بزنیم
سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان هم به خبرنگاران گفت: موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم و حتی می توانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم و توقعم از بازیکنان گل های بیشتری بود اما این اتفاق نیفتاد .
مریم جهان نجاتی افزود: البته بسیار خوشحالم که با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را به دست آوریم، در حالی که بازیکنان تیم سپیدار هم با دل و جان دفاع کردند تا موقعیت های بیشتر گلزنی را از دست بدهیم .
وی با اعلام این که تیمش هفته آینده باید مقابل فولاد مبارکه سپاهان بازی کند، گفت: بازی مقابل تیم فولاد سخت و حساس است چرا که اختلاف ما با این تیم تنها یک امتیاز است و به همین خاطر هم این جدال برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.
جهان نجاتی افزود: البته با انگیزه بالا مقابل فولاد مبارکه سپاهان به میدان می رویم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و بازیکنانم هم برای بازی مقابل حریف قدر انگیزه مضاعفی دارند و با تمام وجود در زمین حاضر خواهند شد.
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.