آیت‌الله عبدالنبی نمازی روز جمعه در جمع خبرنگاران کاشان، انتخابات را مشابه عملیات نظامی در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: ملت ایران با حضور تمام عیار خود در این صحنه سیاسی نشان خواهند داد که برای این تکلیف الهی آگاه هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان دفترهایی در لندن و سایر نقاط جهان با کمک گروهک‌های ضد انقلاب برای منحرف کردن افکار عمومی تشکیل دادند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان کاشان اضافه کرد: با وجود برخی تلاش‌ها برای تحریم کردن شرکت در انتخابات، به برکت هدایت‌های الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و آگاهی و شعور سیاسی، ملت یکپارچه و گسترده برای حضور در این مانور سیاسی پای صندوق‌های رای می‌آیند.

وی بیان کرد: ملت ایران با بصیرت خود نشان خواهد داد که برای عمل به این تکلیف الهی آمادگی دارد و توطئه‌های دشمنان در عزم آنها و افکار عمومی هیچ گونه تاثیری نمی‌گذارد.

آیت‌الله نمازی، انقلاب اسلامی را امانت الهی برشمرد و اظهار داشت: حکومت اسلامی آرمان همه اولیای الهی بوده است و حکومت مردم باید در دست صالحان باشد که این افتخار را خداوند سبحان نصیب ملت ایران کرد و با پیروی انقلاب اسلامی در سده ۱۴، این آرزوی امت خداجوی موحد از زمان حضرت ابراهیم (ع) تحقق یافت.

وی افزود: آرمان‌ها و آرزوها تشکیل دولت کریمه بود که منظور دولت حضرت ولی‌عصر (عج) است؛ نظام جمهوری اسلامی ایران نیز همان دولت کریم است که مسوولان باید تلاش کنند.

امام‌جمعه کاشان ادامه داد: بر اساس توضیحاتی که در دعاها آمده، نشانه این است که دولت موجب عزت مسلمانان و ذلت نفاق در جهان می‌شود که این ویژگی‌ها در انقلاب اسلامی مشاهده می‌شود که امروزه موجب عزت و عظمت مردم ایران و سایر مسلمانان جهان است.

وی یادآور شد: هنگامی که سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی به شهادت رسید، در سراسر دنیا یک خروش و عصبانیت ضد آمریکایی به وجود آمد و افکار عمومی در جهان یکپارچه برای محکوم کردن این جنایت به صحنه آمدند که نشان می‌دهد دولت کریمه جمهوری اسلامی در جهان دارای پایگاه در دل همه مردم جهان حتی غیر مسلمان‌ها است.

آیت‌الله نمازی تاکید کرد: وظیفه مسوولان در برابر این حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر است زیرا با رای دادن از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی مانند دوران هشت سال دفاع  مقدس حمایت می‌کنند.

وی گفت: بر این اساس مسوولان باید سوای شعارها به مردم آرامش داده و با اقدام عملی به وظایف خود، به ویژه برای معیشت مردم و مبارزه با فقر اقدام کنند؛ چنان که مردم وظیفه خود را در پای صندوق‌های رای انجاما می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان و امام‌جمعه کاشان در ادامه رای خود را در شعبه سیار ۱۸۸ به صندوق انداخت.

رای‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور در شهرستان کاشان آغاز شده است.

۲۴ نفر به عنوان نامزد نمایندگی مجلس از این حوزه انتخابیه با یکدیگر در حال رقابت هستند.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری این حوزه شامل شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

به گفته مسوولان، تعداد افراد واجد شرایط رای دادن در استان اصفهان سه میلیون و ۶۰۳ هزار و ۵۳۹ نفر است که از این تعداد ۱۷۰ هزار و ۴۰۰ نفر برای نخستین‌بار در انتخابات شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.