سید عیسی مهدوی روز پنجشنبه در جلسه کمیته بانوان و خانواده در فرمانداری تالش اظهار کرد: ۹ دی تا ۱۹ بهمن ماه ایام فاطمیه است و باید در این مناسبت، سبک و سیره زندگی حضرت زهرا (س) برای مردم بیان و جامعه از معارف اولیای الهی بهره مند شود.

وی ادامه داد: بانوان نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و در دفاع مقدس و صحنه های مختلف نیز نقش آفرینی کرده اند و الگوگیری آنان از زهرا (س)، در سلامت جامعه و تربیت فرزندان آینده ساز تاثیرگذار است.

وی همچنین بر بهره مندی از فرصت های منابر و مساجد در ایام فاطمیه، برای تبیین رشادت ها و جانفشانی های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و برکات و جبهه مقاومت تاکید کرد.

مهدوی افزود: برنامه های دهه مبارک فجر نسبت به سال های گذشته با صلابت و شکوه بیشتر برگزار خواهد شد و دستگاه های اجرایی در این راستا برنامه ریزی می کنند و از فرصت دهه فجر نیز باید برای شرح ثمرات جبهه مقاومت و رشادت سرداران شهید آن استفاده شود.

فرماندار تالش ادامه داد: آمریکایی ها و همدستانشان به دنبال صلح و امنیت در منطقه نیستند و بهترین راهکار مقابله با استکبار جهانی، مقاومت امت های مسلمان است.

مهدوی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ها، گفت: هر رای ما تجدید بیعت با ولایت، نظام، آرمان های شهدا و سردار سلیمانی است و باید همانند گذشته حضور پرشور در انتخابات داشته باشیم.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.