پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه علمیه اصفهان روز پنجشنبه به نقل از حضرت آیت‌الله حسین مظاهری افزود:دشمنان انقلاب و جمهوری اسلامی همواره در صدد هستند تا این امتیاز ملّی و اسلامی را کم‌رنگ و بی‌رونق نمایند، امّا ملّت بزرگوار، همواره با حضور در صحنه، آنان را ناامید ساخته‌اند.

وی با تأکید بر اهمیّت جایگاه مجلس شورای اسلامی، ضرورت خدمت و رسیدگی به مردم و تلاش برای تأمین مطالبات و خواسته‌های ملّت ایران را یادآور شده و اظهار امیدواری کرد که با لطف و عنایت خداوند، انتخابات با شکوه و شایسته‌ای برگزار شود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین ۲۰ کرسی(به همراه نماینده ارامنه) روز جمعه دوم اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می‌شود.
نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ حوزه انتخابیه از جمله حوزه اقلیت های مذهبی با یکدیگر رقابت می کنند.

نزدیک به ۶۰ هزار نفر  در امر برگزاری انتخابات همکاری دارند.
تعداد ۲ هزار و ۸۳۶ شعبه اخذ رای به صورت قطعی و با تایید هیات‌های اجرایی در استان آرای شرکت‌کنندگان در انتخابات را اخذ می‌کنند.

حوزه انتخابیه اصفهان به مرکزیت اصفهان دارای پنج کرسی است و مردم این شهرستان باید از بین نامزدها پنج تن را به نمایندگی خود برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند بعلاوه نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران.

انتخابات پیش رو نخستین انتخابات گام دوم انقلاب است که با شعار «انتخابات ۹۸، گام دوم انقلاب، قانونمداری و بی‌طرفی، انسجام ملی»  دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.
در این دوره از انتخابات، یکهزار و ۲۴۲ داوطلب در استان اصفهان ثبت نام کردند که سرانجام دست‌کم ۳۰۸ نامزد با هم رقابت می‌کنند.
همچنین دست کم سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در استان افزون بر پنج میلیون نفری اصفهان واجد شرایط رای دادن هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.