مسوولان هیات‌های ورزشی استان و شهرستان اصفهان عصر چهارشنبه در گردهمایی مشترکی که برای ارائه راهکار در زمینه افزایش اعتبارات ورزشی استان در لایحه بودجه ۹۹ و افزایش مشارکت حداکثری جامعه ورزش در انتخابات برگزار شد، این خواسته را مطرح کردند.
در این گردهمایی با توجه به تقدیم لایحه بودجه به مجلس، برخی از مسوولان هیات‌های ورزشی استان، زمان جاری را برای ارائه پیشنهاد و راهکار در زمینه افزایش اعتبارات ورزشی استان در لایحه بودجه سال آینده دیر دانستند.
مسوولان هیات‌ها همچنین پیشرفت ورزش استان را در گرو برنامه‌ریزی مُدون و مناسب و فعالیت ۲ هیات شهرستان و استان در کنار یکدیگر بیان کردند.
آنان همچنین جامعه ورزش استان را مطالبه‌گر نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواندند و گفتند: مشکلات ورزش استان با بودجه‌های استانی حل نمی‌شود و باید بودجه‌های ملی به کمک ورزش اصفهان بیاید.
افزایش بودجه و به تبع آن افزایش سرانه ورزشی استان، مصوبات الزام‌آور مجلس برای حمایت مجموعه‌های صنعتی و آلاینده استان از هیات‌های ورزشی، حذف موازی‌کاری در اجرای برنامه‌های ورزشی، ایجاد فضای کاری برای قهرمانان ورزشی و حمایت از آنان و نیز ارتقای نگرش به ورزش بانوان از دیگر درخواست‌های هیات‌های ورزشی اصفهان از مسوولان کشوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.
گردهمایی مشترک رییسان هیات‌های ورزشی استان و شهرستان اصفهان با موضوع مشکلات ورزش استان با حضور رییسان و نمایندگان هیات‌های ورزشی استان و شهرستان اصفهان در خانه معلم شماره سه اصفهان برگزار شد.
در این جلسه یکی از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی و نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت شده بود که در جمع مسوولان هیات‌ها و سپس مربیان ورزشی استان به ایراد سخنرانی پرداخت.
در این نشست مشترک، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و مسوولان مربوطه حضور نداشتند.
در حالی که این گردهمایی با موضوع بررسی مشکلات ورزش استان برگزار می‌شد، برگزارکنندگان آن از بیان سخنان سعید انالی، مربی کاراته و یک ورزشی‌نویس و فعال رسانه‌ای حوزه ورزش در باره ثبات مدیریتی در ورزش اصفهان در هفت سال گذشته، برگزار نشدن رویدادهای ورزشی در خور شان اصفهان در این مدت و نبود اهداف بلندمدت در مدیریت و برنامه‌ریزی ورزش استان و ... ممانعت کرده و او را به سکوت فراخواندند که در نهایت به ترک جلسه وی منجر شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.