سردار پاسدار جواد استکی در آیین گرامیداشت 22 بهمن در خور و بیابانک اظهارداشت:  ایران اسلامی، در شرایط کنونی با همه تحریم‌ها با محوریت جبهه مقاومت اثرگذارترین نقش را در روند تحولات بین‌المللی دارد.

وی با بیان اینکه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، خیزش بلندی علیه استکبار و آمریکای خونخوار ایجاد کرد افزود: شهید سلیمانی شخصیت ویژه‌ای بود که بودنش سبب وحدت و اتحاد ملت ایران و خون مبارکش انسجام و همبستگی جهان اسلام و ترس و بیم دشمنان را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: به یقین جبهه مقاومت انتقام خون این سردار سرافراز اسلام را محکم خواهند گرفت.

فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه در استانهای اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد گفت: امروز جبهه مقاومت در حال گسترش در تمامی کشورهای جهان است و این مکتب که برگرفته از فرهنگ عاشوراست مکحکمتر از گذشته با صلابت مسیر خود را ادامه می دهد.

سردار استکی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و همنوعان آمریکا بدانند که درخت تنومند انقلاب اسلامی ریشه در ایمان و باور مردم دارد و مردم انقلابی ایران اسلامی پشتیبان ولایت فقیه هستند و از ارشها و آرمانهای نظام دفاع و پاسداری می کنند.

وی امنیت حاکم در کشور را مرهون رشادت ها و جانفشانی شهدا و ایثارگران برشمرد و گفت: دفاع مقدس و جبهه مقاومت باعث توسعه انقلاب اسلامی و امنیت در کشور شد و ما هرچه داریم از جانفشانی شهدا و رشادت های رزمندگان است که پایه های انقلاب اسلامی را مستحکم کرده است.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان خور و بیابانک با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکپارچه و هم صدا پاسخ دندان شکنی به تهدیدات دشمنان دادند.

مردم شهرها و روستاهای شهرستان خور و بیابانک روز سه شنبه همزمان با سراسر کشور با مشت های گره کرده، فریاد استکبار ستیزی و تنفر و انزجار از دشمنان نظام اسلامی سردادند و بار دیگر شکوه و عظمت وصف ناپذیری در دفاع از انقلاب و ارزش ها و آرمان های امام (ره) و منویات رهبری را رقم زدند.

مردم دیار نخل و آفتاب با حضور حماسی خود در این مراسم با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان خوروبیابانک در حالی برگزار شد که جوانان و نوجوانان درکنار سالخوردگان حضوری چشمگیر داشتند و کودکان نیز در آغوش مادران خود نظاره گر اتحاد و همبستگی ملت ایران بودند.

در این مراسم با شکوه که با حضور پرشور روحانیان، خانواده های شهیدان و ایثارگران، جانبازان، بسیجیان، مسئولان و کارکنان ادارات و ارگان‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی، اصناف، فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان همراه بود، راهپیمایان با خروش یکپارچه و سردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل با آرمان های والای انقلاب اسلامی و رهبری تجدید بیعت کردند.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی کوبنده بر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است و مردم این شهرستان همیشه باحضور خود در عرصه های مختلف کشور نشان داده اند که پای آرمان های نظام اسلامی ایستاده اند.

فرماندار خور و بیابانک در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:  مردم‌ این دیار نیز در صحنه های مختلف انقلاب خصوصا در این تجمع ملی، بار دیگر توطئه های دشمنان را همانند گذشته نقش برآب کردند.

عباس بلانیان افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که پشتیبان ولایت فقیه هستند و از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی، معادله دشمنان و استکبارجهانی را برهم می زند خاطرنشان کرد: مردم علاوه برحضور باشکوه در راهپیمایی، در انتخابات پیش رو هم که دوم اسفند ماه آینده برگزار می شود، حضور حداکثری خواهند داشت و بار دیگر امید دشمنان را به یاس مبدل خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خور و بیابانک گفت: حضور مردم در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن، مشت محکمی بر دهان تمام یاوه گویان، دشمنان و مستکبرینی که در راس آنها آمریکاست، زد.

سرهنگ محمد حسین الیاسی افزود: مردم امروز با صلابت و اقتدار نشان دادند در مقابل استکبار جهانی و انواع تهاجم دشمنان،قوی‌تر از گذشته مقاومت و ایستادگی می کنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خور و بیابانک به ایرنا گفت: این حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی بود و دشمنان را مایوس و توطئه‌های آنان را خنثی کرد.

حسین وهاب افزود: انقلاب اسلامی موجب ایجاد تحول در میان ملت‌های دنیا شد و اصول ایستادگی در مقابل قدرت‌های استکباری را به تمام ملت‌ها و دنیا ارائه کرد.

وی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و دشمنان را مایوس و توطئه‌های آنان را خنثی می‌کند.

شهرستان خور و بیابانک با ۲۰هزار نفر جمعیت در ۴۲۰ کیلومتری شرق مرکز اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.