مولوی عبدالصمد کریم زایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی است. 

وی افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی امسال نیز پرشورتر از سال های قبل با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از ارزش های والای انقلاب دفاع می کنند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر تصریح کرد: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به دشمنان نشان می دهیم که ملت ایران همچنان در صحنه است و به هیچ قدرتی اجازه نفوذ به کشور خود را نمی دهد.

وی بیان کرد کرد: شرکت در راهپیمایی ضامن اقتدار ملی ما و خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی است. 

مولوی کریم زایی گفت: انقلاب اسلامی زمینه حکومت عدل الهی را در کشور فراهم کرده است به همین دلیل مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی هر سال با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن این روز بزرگ را گرامی داشته و وفاداریشان را به انقلاب، رهبری، شهدا و امام شهدا ابراز می کنند.

وی با دعوت از مردم همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: سیستانی و بلوچ همواره در کنار آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و فردا نیز با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ٢٢ بهمن یک بار دیگر وفاداری‌شان را به نظام و رهبری به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.