به گزارش ایرنا سردار رضا ابراهیمی آتانی شنبه شب در گردهمایی ترویجی و تبینی دستاوررهای انقلاب اسلامی در تیپ 110 سلمان فارسی که با حضور کارکنان و فرماندهان این یگان برگزار شد اظهار داشت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی روحیه خودباوریست و با ایمان به این خود باوری بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
وی ادامه داد: ملت ما در راه انقلاب هزاران شهید تقدیم کرده و هم اینک نیز در راه حفظ دستاوردهای انقلاب و حراست از مرزهای خود شهید می دهند.
فرمانده تیپ نیروی مخصوص 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان گفت: تبیین نقش تفکر بسیجی در دستاوردهای به دست آمده در طول چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف انقلاب است.
وی بیان کرد: مردم با وجود سختی ها و مشکلاتی که ایجاد شده است حضور پرشور و باشکوهی در راهپیمایی 22 بهمن داشتند که این امر بار مسئولیت مسئولان را سنگین تر از پیش می کند.
سردار ابراهیمی آتانی تصریح کرد: عدم آشنایی طیف موثر جامعه با اندیشه ولایت عامل کندی حرکت به سوی اهداف انقلاب اسلامی شده است.
وی اظهار داشت: جریان‌هایی در جامعه هستند که بر خلاف رویه انقلاب عمل می کنند و در حال ضربه زدن به انقلاب اند که از جمله این جریان ها گروه های تکفیری تروریستی اند که این جریان ها نه در سطح سیاسی بلکه در عمق فکری و نظری در حال مبارزه با هویت انقلاب اسلامی هستند.
به گزارش ایرنا کارکنان تیپ نیروی مخصوص 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم خون خودشان را به بیماران نیازمند اهدا کردند.
در این مراسم فرمانده تیپ نیروی مخصوص 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: اهدای هر قطره خون به منزله اهدای زندگی به یک شخص نیست بلکه اهدای زندگی به یک خانواده است.
سردار ابراهیمی آتانی افزود: همواره رزمندگان در اهدای خون به همنوعان خود پیش قدم بوده اند.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.