مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: کتاب آماری - تحلیلی دستاوردهای چهار دهه انقلاب اسلامی در حوزه زنان و خانواده تدوین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، ناهید پرویزپور در دومین جلسه کمیته زنان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اهمیت و ضرورت مستند سازی دستاوردهای چهار دهه انقلاب اسلامی در حوزه زنان و خانواده اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزنده‌ای را به زنان ارائه داده است و مهمترین آنان احصاء جایگاه و منزلت زن اسلامی و معرفی او به‌عنوان "الگوی سوم" که هم‌طراز با ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

وی تصریح کرد: زنان توانستند با حضور گسترده و مشارکت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی توانمندی‌های خود را در سطح ملی و بین‌المللی به اثبات برسانند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با بیان اینکه امروز شاهد رشد فزاینده حضور زنان در تمام عرصه‌ها هستیم، گفت: نیاز است کتاب آماری و تحلیلی دستاوردهای انقلاب در حوزه زنان و خانواده تدوین شود.

پرویزپور در ادامه افزود: از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود با توجه به شرح وظایف در این حوزه و مطابق با شاخص‌های اعلامی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب مستندات را جمع‌بندی و به دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.