به گزارش ایرنا عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در یادواره شهدای کارمند قزوین که در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد افزود: قانون باید حاکم بر رفتار همه مسئولان و مدیران جامعه باشد و از رفتارهای سلیقه ای و شخصی در مدیریت ها پرهیز شود.
وی افزود: در هیچ کدام از انقلاب های دنیا به سرعت برای تدوین قانون اساسی اقدام نشد در حالیکه به دلیل اهمیت قانون اساسی در رشد و پیشبرد امور کشور چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستور تهیه و تدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی از سوی امام خمینی(ره) صادر شد.
زاهدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی صرفا یک تحول سیاسی نبود، اضافه کرد: انقلاب اسلامی نه تنها حکومت پهلوی و نظامی 2500 ساله را تغییر داد بلکه مهمتر از آن در سایه رهبری امام، حرکت بی نظیری در جامعه شکل گرفت.
وی ادامه داد: به گونه ای که تعداد زیادی از کارکنان و مسئولان دوره طاغوت در دوران دفاع مقدس وارد جبهه ها شده و به درجه شهادت و جانبازی رسیدند.
زاهدی ادامه داد: این تحولات و نگرشها اگر در جامعه کمرنگ شود مسئولان مقصر آن هستند و باید با افزایش سطح خدمات رسانی میزان رضایتمندی مردم را افزایش دهند.
وی با بیان اینکه ما هم باید در خود این زمینه را ایجاد کنیم که تحول بپذیریم گفت: تمام مسئولان نیز در ادامه این راه باید در طراز جمهوری اسلامی بوده و گفتار و رفتار آنها متناسب با شان انقلاب باشد.
این مسئول با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا یک وظیفه اداری نیست، ادامه داد: برگزاری چنین کنگره هایی مسئولیتی ملی و الهی است و مدیران و مسئولان در هر مقام و جایگاهی بدهکار شهدا و خانواده های آنها هستند.
کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین آبانماه سال جاری برگزار می شود.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.