امروز آحاد مردم تکاب از پیر و جوان و زن و مرد گرفته تا کودکان و نوجوانان، دانشجویان‌، دانش آموزان، کسبه و بازاریان برای حضور در جشن پیروزی انقلاب راهی خیابان‌ها شدند و در سرمای منفی ۲۰ درجه و هوایی سرد و برفی با گرمای حضور خود حماسه همدلی را در قلب زمستان به‌وجود آوردند.

امام جمعه تکاب در جمع راهپیمایان این شهر اظهار داشت: ۲۲ بهمن متعلق به همه آزادی‌خواهان و استکبارستیزان جهان بوده و این حضور میلیونی پس از ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در جهان بی‌نظیر است.

حجت‌الاسلام عیسی برادری افزود: امروز بسیاری از جوانان و نوجوانان با وجود اینکه هرگز امام (ره) را ندیده‌اند، با حضور پرشور و نشاط خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های ایشان تجدید میثاق کردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با حضور حماسی خود نشان دادند ادامه‌دهنده راه امام و شهدا هستند، اظهار داشت: بیعت دوباره ملت ایران با آرمان‌های انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدا، پیام بزرگ این راهپیمایی میلیونی به دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: اعلام انزجار و انتقام سخت ملت ایران از آمریکا و اخراج نظامیان این کشور از منطقه در پاسخ به ترور سردار سلیمانی، پیام حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دشمنان اسلام و ایران است تا دشمن تا بن دندان مسلح اما بزدل نظام بداند ملت ایران تا خروج آمریکا از منطقه از پای نخواهد نشست.

حجت‌الاسلام برادری ادامه داد: دشمنان انقلاب، حضور حماسی ملت ایران در تشییع پیکر مطهر شهید سردار سلیمانی را دیدند و امروز در یوم‌الله دیگری درمی‌یابند که ایران اسلامی برای انتقام از قاتلان این شهید والامقام عزمی راسخ و اراده‌ای پولادین دارد.

امام جمعه تکاب با بیان اینکه انتخابات پیش‌رو عرصه دیگری برای مبارزه ملت ایران با دشمنان است، افزود: حضور حماسی و مقتدرانه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مقدمه‌ای برای شرکت پرشور و همه‌جانبه مردم در انتخابات دوم اسفند خواهد بود.

همه‌ساله در ۲۲ بهمن و مصادف با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی در مناطق مختلف کشور از جمله شهرهای ۴۶ گانه آذربایجان‌غربی و حتی برخی از روستاهای پرجمعیت این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.