حجت‌الاسلام یوسف جمالی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: همه مردم و جریان‌های سیاسی با وحدت و همدلی در جشن ۴۱ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی با اقتدار حاضر می‌شوند و این مناسبت مهم را گرامی می‌دارند.

وی بیان کرد: امروز دشمنان و دوستان انقلاب اسلامی همه چشم به راهپیمایی مردم ایران در ۲۲ بهمن دوخته‌اند.

جمالی اضافه کرد: دشمن در انتظار است ببینند طراحی نقشه‌های خبیثانه آنها در بخش تحریم‌ها، فشارهای اقتصادی و مشکلاتی که کشور را با آن درگیر کرده‌اند تا چه اندازه موفقیت آمیز و تاثیر گذار بوده است و به نوعی بازخورد طرح‌های خود را ببینند.

وی ادامه داد: همچنین دوستان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت شامل مردم کشورهای سوریه، یمن و عراق نیز در انتظار حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند و این حضور مردم پشتوانه‌ای برای آنها برای ادامه حرکت مقاومت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قوت قلبی برای همه کسانی است که مسیر مقاومت را انتخاب کردند پس برای لگدمال کردن پرچم آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس فردا مردم استان بوشهر همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی حاضر و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود می افزایند.

وی یادآور شد: همزمان رزمایش دریایی و دانش‌آموزی ۱۳۵۷ نفری، گلریزان مسیر راهپیمایی با بالگرد، راه‌اندازی موکب‌های مردمی در چند نقطه از مسیر راهپیمایی از جمله برنامه‌های جنبی طراحی شده برای راهپیمایی روز ۲۲ بهمن است.

جمالی اضافه کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن فردا در همه شهرها و روستاهای استان بوشهر با حضور مردم برگزار می‌شود.

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.