غلامرضا مهرجو شنبه شب در جمع مردم روستای چهارمحال بخش ریگ این شهرستان افزود: در روستاهای این شهرستان خدمات زیادی صورت گرفته اما هنوز نیاز به کارهای دیگری است که برای برطرف کردن آنها تلاش خواهد شد.

وی گفت: باوجود تحریم‌های ظالمانه و رسانه‌های تبلیغاتی دشمن که سفره غذایی، خدمات رفاهی و داروی مردم ایران را نشانه گرفته‌اند، فعالیت‌های عمرانی در کل کشور براساس راهبرد مقاومت حداکثری که رهبری تعیین کرده بدون وقفه تداوم دارد.

مهرجو  اظهارداشت: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای تبیین و انتقال دستاوردهای نظام به جامعه بویژه بین نسل جوان است.

وی گفت: افتخار می‌کنیم جشن ۴۱ سالگی انقلاب را با وارد شدن به گام دوم انقلاب اسلامی که تنومند و در دنیا درخشان شده گرامی می‌داریم که این مهم مدیون خون پاک شهدا بویژه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی است.

فرماندار گناوه افزود: در این ایام که دشمن با فشارهای سخت به دنبال ناامیدکردن مردم از ارکان حاکمیت است، حضور و مشارکت حداکثری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو مجلس تمامی توطئه و آرزوهای شوم آنان را برباد خواهد داد.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ویژگی خاص و تقارن با چهلمین روز شهادت سردار محبوب دلها سلیمانی دارد، مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار نظام را یک بار دیگر به رخ نظام سلطه خواهند کشاند.

مهرجو گفت: مطالبه و خواسته‌های مردم این روستا در این نشست جمع‌بندی و درحد توان برای حل آنها تلاش خواهد شد.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۰۳ هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.