به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رسول خواجه کریمی شامگاه یکشنبه در مراسم جشن پیروزی انقلاب در محل حوزه علمیه امام خمینی (ه) گلپایگان اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه چهل سال آینده انقلاب است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی گفت: بزرگترین فتح الفتوح امام تحول عظیم انسانی در جامعه است که همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد کرده و نباید کوچک شمرده شود.

امام جمعه خوانسار گفت: نعمت‌های الهی برای استفاده انسان است رسیدن به رشد و تکامل و تعالی و بهره مندی از مقامات عالیه، مختص انسان است.

وی با بیان اینکه با ارزش‌ترین موجود خلق شده انسان است، افزود: مردم ایران به رهبری حکیمانه امام در حرکتی عظیم و غیر تصورانه حکومت ۲۵۰۰ ساله پادشاهی را نابود کردند.

حجت الاسلام خواجه‌کریمی گفت: شاه با کمک آمریکاییی‌ها در کشورهای مختلف نیروهای نظامی خود را گسترش داده بود اما بزرگترین تحول جهانی ایجاد شد و مردم با شرکت در انتخابات ۱۲ فروردین ماه سال ۵۸ جمهوری اسلامی را انتخاب کردند.

انقلاب به عنوان فرا ملی شناخته شده است

وی افزود: انقلاب به عنوان فرا ملی شناخته شده است و تحرکات انقلابی در کشورها برگزفته از انقلاب ایران است، فتح الفتحوح امام همان تحول انسانی است و مخاطبان بیانیه گام دوم انقلاب عامه مردم، جوانان، نخبگان و مسئولان هستند.

امام جمعه خوانسار با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب در سه محور هفت گانه تعریف شده است، گفت: خطرناکترین انسان برای شکسته شدن این تحول عظیم منافقین هستند همانگونه که از ابتدای انقلاب تاکنون در تدارک براندازی نظام بوده‌اند.

وی گفت: بیانیه دوم انقلاب بزگترین سد راه منافقین است، قول منافقین شفا و گفتارشان دوا است ولیکن عملکرد منافقین به مانند غده سرطان است که از درون تحول ایجاد می‌کند.

بزرگنرین خطر برای انقلاب منافقین هستند

حجت الاسلام خواجه‌کریمی گفت: بزرگنرین خطر برای انقلاب منافقین هستند، در جنگ تحمیلی یاور صدام بودند و پس از جنگ عملیات مرصاد را برای براندازی نظام طراحی کردند، در برهه کنونی هم پیاده نظام اصلی آمریکایی‌ها شدند، منافقین به دنبال براندازی عظمتی هستند که امام ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: نفوذی‌های منافقین در کشور به بیانیه مقام معظم رهبری توجهی ندارند، امام با پیروزی انقلاب بزرگترین تحول را ایجاد کرد و جوانی به مانند سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب تحول انسانی امام بود.

منافقین به دنبال ایجاد چالش برای انسان هستند

امام جمعه خوانسار افزود: منافقین به دنبال ایجاد چالش و سختی برای انسان هستند و مقام معظم رهبری با ابلاغ بیانیه گام دوم آینده چهل ساله انقلاب را تضمین کرده‌اند و لازم است که به آن توجه شود.

وی گفت: انسان انقلابی هیچ گاه اسیر نیست، رزمندگان در دوران اسارت اسیرعراقی‌ها نبودند بلکه عراقی‌ها اسیر بودند این همان نتیجه ایجاد تحول انسانی امام بود.

حجت الاسلام خواجه کریمی افزود: مکتبی که شهادت دارد اسارت ندارد، تمام فتنه‌ها به دست انقلاب ترسیم می‌شود و انقلاب را فقط منافقین می‌توانند ساقط کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.