حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته شهرستان بندرانزلی با تشکر از حضور گسترده مردم در اجتماع بزرگ فاطمیون در بندرانزلی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب و  با وجود گذشت یک سال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری برای دهه پنجم انقلاب، لازم است این بیانیه در دهه پیش رو با جدیت بیشتر دنبال شود.

وی پایبندی انقلاب به اصول و آرمانهای خود را یکی از نکات بسیار مهم در نظام توصیف و  اضافه کرد: بعضی از انقلاب ها به مرور زمان آرمان ها و مبانی شان را کنار می گذارند اما شروع، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی با همین آرمان‌های اولیه بوده است.

خطیب جمعه بندرانزلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها مربوط به یک کشور و جهان اسلام نبوده و انقلابی جهانی و اثرگذار در تاریخ است خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تا امروز در تاریخ بشریت نقش آفرینی کرده و استمرار و تداوم آرمان‌ها، اصول و ارزش‌های آن نشان دهنده‌ی یک واقعه جهانی و تاریخی است.

حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین افزود: استکبار جهانی خشم و دشمنی بسیاری نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته و دارد و برایشان سابقه نداشته که در برابر حرکتی آگاهی بخش و آزادی خواهانه اینگونه گرفتار شوند.

وی با اشاره به توطئه ها و دسیسه های دشمنان در چهل سال گذشته برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در جامعه کنونی انکار ناپذیر است که باید به دست مسئولان رفع شود اما باید گفت انقلاب اسلامی در سطح کلان دستاوردهای خیره کننده در سطوح بالای دفاعی و نظامی، هوافضا، علوم و تکنولوژی‌های مختلف داشته است.

امام جمعه بندرانزلی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با همه شاخص‌ها و عناصر حقیقی موجود درحال تداوم و شکوفایی است تصریح کرد: حضور گسترده‌ی مردم پای انقلاب و رویش مردمی و وجود رهبری توانمند، مقتدر و بانفوذ چون امام(ره) و مقام معظم رهبری در انقلاب اسلامی از ویژگی های منحصر بفرد این انقلاب شکوهمند است که همچنان تداوم دارد.

حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین خاطر نشان کرد: مردم به رغم همه توطئه‌های دشمنان نسبت به رهبری شان هیچگاه شک و تردیدی پیدا نکردند و اقبال و گرایش روزافزون ملت‌های جهان نه تنها ملت‌های اسلامی به خاطر حقانیت و مظلومیت و اقتدار جمهوری اسلامی به قدری فزونی یافته که وجود طرفداران انقلاب اسلامی حتی در دل کشورهای استکباری بیانگر ان است که  انقلاب اسلامی انقلابی پابرجا و مستحکم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.