علی‌اکبر مرتضایی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کاشان افزود: با توجه به شرایطی که بر کشور حاکم است، همچنین مسایل داخلی و مشکلاتی که دشمنان برای کشور فراهم کردند، راهپیمایی ۲۲ بهمن مهم‌ترین رویداد پس از تشییع پیکر شهید سلیمانی است.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود همگان برای مجد و عظمت اسلام در این راهپیمایی حضوری پرشور داشته باشند.

فرماندار ویژه کاشان همچنین با قدردانی از تلاش یک‌سال کذشته دستگاه‌ها برای تکمیل طرح‌ها بر اساس قولی که به مردم داده شده بود، اضافه کرد: ۲۲۸ طرح در حوزه‌های گوناگون با سرمایه‌گذاری نزدیک به سه هزار و ۴۴۰ میلیارد ریالی دولت و بخش خصوصی همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال رونمایی شد که امید می‌رود کام مردم را شیرین کند.

وی با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و قدردانی از همکاری صورت گرفته برای تامین نیرو و امکانات مورد نیاز، بر لزوم فعال کردن میز خدمت و سرعت‌بخشی در پاسخگویی به مراجعان را یادآور شد.

مرتضایی همچنین بر لزوم تشریح دستاوردها و خدمات نظام و ارتباط موثر و بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با اصحاب رسانه کاشان تاکید کرد.

وی تشریح کرد: بیست و سوم بهمن‌ماه اسامی قطعی نامزدهای تایید صلاحیت شده، اعلام و تا روز چهارشنبه، یک هفته بعد مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی آغاز می‌شود.

فرماندار ویژه کاشان تاکید کرد: مدیران نباید به هیچ وجه اجازه دهند از امکانات دستگاه‌ها در این مدت برای تبلیغات استفاده شود و مراقب شائبه طرفداری از یک نامزد خاص و مسایل مرتبط باشند.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کاشان نیز ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش‌رو همانند گذشته مشتی بر دهان آمریکا و صهیونیسم و موجب سربلندی اسلام و انقلاب خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی با تسلیت ایام وفات ام‌البنین، ادب و شناخت بر امام را از ویژگی‌های آن بانو و خانواده او برشمرد و افزود: حاج قاسم همین ویژگی‌ها را داشت که با همه بزرگی و محبوبیت، همیشه خود را سرباز ولایت مطرح می‌کرد.

وی تشریح کرد: تنها راه ماندگاری ما هم همین است و باید برابر ولایت خود را خاضع نشان دهیم که البته باید ناشی از شناخت ولایت باشد.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کاشان اضافه کرد: با وجود این شرایط انتخابات همیشه با همکاری و همدلی بوده است اما انتخابات امسال بسیار آرام بود و هیات‌های نظات و اجرایی رابطه نزدیک و بدون تنش داشتند.

وی با قدردانی از اعضای هیات اجرایی تاکید کرد: مسوولیت همه ما ایجاد شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری به عنوان وظیفه ملی، شرعی و قانونی به شمار می‌رود.

بصیرتی افزود: بیان مواضع نسبت به اصل انتخابات و دلسردی مردم در مصاحبه‌ها و اظهار نظرها جرم نابخشودنی در پیشگاه الهی است.

وی تصریح کرد: در بحث انتخابات موضوع شور انتخاباتی داریم اما این موضوع نباید موجب دیده نشدن قانون بشود.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کاشان بیان کرد: فصل الخطاب قانون است و باید مر قانون اجرا شود و در کنار آن تلاش کنیم تا انتخاباتی رقابتی به اجرا درآید.

وی با اشاره به نقش نظارتی شورای نگهبان قانونی اساسی اضافه کرد: قانون انتخابات مشخص است و همه نهادها موظف هستند که بر این اساس همه امکانات و نیروی انسانی خود را در اختیار فرمانداری به عنوان مجری قرار دهند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند سال‌جاری برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه کاشان شامل شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل با جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.