حجت‌الاسلام عیسی برادری عصر روز جمعه در آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مصلای این شهرستان افزود: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز تجلی حضور آگاهانه و مقتدرانه ملت ایران در پای صندوق‌های رای خواهد بود.

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، امنیت و اقتدار مضاعف را برای کشورمان به ارمغان می‌آورد و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام منتظرند از کاهش حضور مردم در انتخابات بهره‌برداری کنند اظهارداشت: ملت ایران با وجود مشکلات و سختی‌ها همچنان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی محکم و استوار ایستاده‌اند و این ایستادگی را در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند دوباره به نمایش خواهند گذاشت.

امام جمعه تکاب ادامه داد: دشمنان در حالی به دنبال حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات هستند که در کشورهایشان میزان مشارکت در انتخابات ۳۰ درصد است، اما ما در ایران اسلامی به حضور بیش از ۷۰ درصدی در انتخابات می‌بالیم.

وی بیان کرد: در انتخابات پیش‌رو مشارکت بالای سیاسی در اولویت اول قرار دارد و همه باید بدون درنظر گرفتن رای‌آوری اشخاص جهت افزایش مشارکت تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام برادری با بیان اینکه انقلاب اسلامی، رژیم طاغوت را برای همیشه ریشه‌کن کرد، افزود: ۲۲ بهمن متعلق به همه مردم ایران است و برای یک طیف، حزب و جناح خاص نیست.

وی اضافه کرد: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشق حضور را بار دیگر تمرین می‌کند و با شور و نشاط در انتخابات دوم اسفندماه شرکت خواهد کرد.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است و با شهرستان شاهین‌دژ به طور مشترک یک حوزه انتخابیه را تشکیل می‌دهد.

۱۹ کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم در این حوزه انتخابیه برای کسب یک کرسی مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفندماه، باهم رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.