سردار مجید شجاع روز جمعه در آیین افتتاح مسابقات تکواندو قهرمانی جام فجر خراسان جنوبی افزود: ۲۲ بهمن امسال با سال‌های قبل تفاوت دارد چرا که سردار سلیمانی در میان ما نیست و باید با حضور قدرتمند، باشکوه و همه جانبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم و همچنان مطالبه انتقام سخت را داشته باشیم.

وی یادآور شد: به فرمایش مقام معظم رهبری خون بهای شهید سلیمانی اخراج آمریکایی‌ها از منطقه خاورمیانه است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: مجموعه نیروهای مسلح هیچگاه در مسائل سیاسی و جناحی وارد نشده‌اند اما وظیفه هرچه با شکوه‌تر و امن‌تر برگزار شدن انتخابات را دارند.

وی یادآور شد: در خراسان جنوبی هم قول می‌دهیم که وضعیت امنیتی خوبی در زمان انتخابات حاکم باشد تا بتوانیم با خیال راحت در یک انتخابات باشکوه شرکت کنیم.

سردار شجاع اظهار داشت: شرکت آحاد ملت ایران اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ضرورت دارد و  انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، سالم و دموکراسی‌ترین انتخابات در دنیا است.

وی اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری باید فردی را برای مجلس انتخاب کرد که مومن، انقلابی، شجاع، دارای روحیه جهادی، کارآمد و به معنی واقعی کلمه طرفدار عدالت باشد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مقام معظم رهبری جوانان را به تهذیب، ورزش و تحصیل توصیه می‌کنند و اگر قرار است به تکالیف خود در جامعه به خوبی رسیدگی کنیم باید تنی سالم داشته باشیم.

رییس هیات تکواندو خراسان جنوبی هم گفت: مسابقات تکواندو قهرمانی جام فجر استان با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادوآره ۱۶۲ شهید فرماندهی انتظامی استان با حضور شهرستان‌های بیرجند، قاینات، فردوس، سرایان، بشرویه، نهبندان، طبس و زیرکوه آغاز شد.

علیرضا محمودی افزود: این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان و جوانان با ۱۷۰ شرکت کننده در بخش کیورگی «مبارزه» و ۶۰ شرکت کننده در بخش قرآنی است چون امسال با توجه به برنامه های فرهنگی فدراسیون تکواندو همزمان مسابقه قرانی هم با سه داور در این مسابقات داریم.

وی اظهار داشت: ۲۰ داور هم در بخش کیورگی کار داوری را انجام می‌دهند و این دوره از مسابقات با هدف انتخاب تیم‌های استان برای دعوت به تیم‌های استانی برگزار شد.

وی یادآور شد: این مسابقات از دیروز آغاز شده و تا پایان روز جمعه (امروز) به پایان می‌رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.