حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه گنبدکاووس با دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفند، اظهارداشت: حضور پرشور تمام اقشار ایران اسلامی در این رویدادهای مهم می‌تواند خاری بزرگ در چشم دشمنان باشد.

وی با اشاره به اینکه تمام مجموعه‌ اجرایی آماده برگزاری انتخابات هستند و اسباب رقابت هفت هزار داوطلب نمایندگی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور فراهم شده است افزود: رهبر معظم انقلاب گلایه‌مندی از بعضی منتخبان و دولتمردان در رابطه با نظراتشان پیرامون از قبل سازماندهی شدن انتخابات داشتند و از مردم خواستند مخاطب شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب که کارشان تشویق به شرکت نکردن در انتخابات و حتی رای دادن به افراد مورد نظر خودشان است، نشوند.  

امام جمعه گنبدکاووس تاکید کرد: دشمن تلاش دارد با کم رونق نشان دادن انتخابات به دنیا بگوید که مردم ایران از انقلاب خود برگشته‌اند، انقلابی که بالاترین فتح امام خمینی (ره) در تربیت یک نسل و تحول انسانی بوده است، اما حضور حداکثری ملت ایران در پای صندوق‌های اخذ رای می‌تواند مشتی محکم بر دهان یاوگویان باشد.

حجت‌الاسلام ترابی نترس بودن انقلابیون در رسیدن به پیروزی، تحت تاثیر بمباران تبلیغاتی دشمن قرار نگرفتن و رو شدن دست افراد منافق را از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طرح معامله قرنْ، گفت: نتیجه این طرح، شکست سخت برای آمریکا، نابودی رژیم صهیونیستی در ۲۰ سال آینده و خواندن نماز توسط جوانان محور مقاومت در بیت‌المقدس خواهد بود.

امام جمعه گنبدکاووس افزود: رفع غده سرطانی به اسم رژیم غاصب صهیونیستی با طرح معامله قرن رقم خواهد خورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.