فرماندار آران‌وبیدگل روز پنجشنبه در حاشیه این آیین گفت: یک دفتر خدمات مسافرتی با مساحت ۳۰ مترمربع با سرمایه‌گذاری چهار میلیارد ریالی از سوی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

اسماعیل بایبوردی، از افتتاح یک باب مهدکودک خصوصی زیر نظر آموزش و پرورش در شهر نوش‌آباد خبر داد و افزود: یک فروشگاه تعاونی با اعتبار ۲ میلیارد ریالی نیز از سوی بخش خصوصی در بخش فروش و توزیع محصولات ارگانیک- سنتی آران‌وبیدگل راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به خدمات امور برق آران‌وبیدگل با اعتبار پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تشریح کرد: برطرف کردن ضعف ولت امامزاده عبدالله (ع) ابوزیدآباد با اعتبار ۱۵۰ میلیون ریال، شهرک رسالت به طول ۲ کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و خیابان زینبیه با اعتبار ۹۰۰ میلیون ریال از جمله طرح‌های امور برق این شهرستان بود.

فرماندار آران‌وبیدگل در ادامه برق‌رسانی به شهرداری ناحیه ۱ با اعتبار ۶۵۰ میلیون ریال، بهسازی شبکه‌های یحیی‌آباد به طول چهار کیلومتر و روشنایی جاده قدیم آران‌وبیدگل- کاشان با اعتبار ۲ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های افتتاحی امور برق عنوان کرد.

وی یادآور شد: ۶۰ طرح با اعتبار یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی مشارکت دولت و بخش خصوصی، دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

شهرستان آران‌وبیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.