به گزارش یکشنبه شب روابط عمومی فرمانداری میبد، شروع به ساخت این پروژه با حضور علی زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری یزد، اصغر نور اله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، حسین فلاح فرماندار میبد شروع شد.
این ساختمان در زمینی به مساحت 608 مترمربع و با زیربنا 312 مترمربع با پیش‌بینی‌شده چهار میلیارد و 500 میلیون ریال احداث و در هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد.
همچنین در سومین روز از دهه فجر یک واحد قنادی در روستای مزرعه بیده با 6 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در فضایی به وسعت 330 مترمربع، که زمینه اشتغال 6 نفر را به‌صورت مستقیم فراهم آورده است، افتتاح شد.
این واحد با چهار میلیارد ریال وام صندوق کارآفرینی امید قادر است روزانه 2 تن کله‌قند و یک و نیم تن قند حبه به‌ صورت مکانیزه و بهداشتی تولید و روانه بازارهای مصرف مناطق جنوبی کرمان، بندرعباس، اصفهان و یزد کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری یزد، مدیرعامل صندوق کارآفرینی و فرماندار میبد یک طرح اشتغال‌زایی روستایی تحت عنوان « یک روستا - یک محصول » با محور زیلو را در روستای مهرآباد بخش مرکزی میبد افتتاح کردند.
این طرح شامل ارائه تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید در جهت آموزش، تولید و بازاریابی زیلو است.
بازدید از کارگاه زیلوبافی شرکت تعاونی زیلوبافان و بافت تاریخی میبد از دیگر برنامه‌های مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور در سفر به شهرستان میبد بود.
9934/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.