شاهین ملک زاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح ها شامل 151 طرح توسعه شبکه تلفن همراه ( سایت بی تی اس)، 93 طرح مربوط به ظرفیت سازی و توسعه پورت پرسرعت دیتا، 58 طرح توسعه و تقویت شبکه کابل و 54 طرح افزایش ظرفیت ارتباط بین مراکز مخابراتی ( ترانسمیشن) است.
وی 36 طرح فیبر نوری، 31 طرح مربوط به افزایش ظرفیت باطری و اجرای تغذیه نیروی مراکز و سایت ها و 30 طرح FTTH (فیبر نوری برای منازل) را از دیگر طرح های این شرکت در این ایام اعلام کرد.
مسوول روابط عمومی شرکت مخابرات اصفهان تصریح کرد : از این تعداد 21 طرح مربوط به تاسیس و توسعه تلفن ثابت از طریق (GPON )و 23 طرح (OLT ) است.
به گفته وی 9 طرح تاسیس و توسعه تلفن ثابت از طریق کافوی نوری ( DLC) و هشت طرح کانالسازی و هفت ساختمان و یک طرح ( IPNI) از دیگر طرحهابی است که در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
استان اصفهان دارای سه میلیون و ۷۶ هزار شماره تلفن ثابت منصوبه است که از این تعداد حدود دو میلیون و 500 هزار شماره تلفن ثابت مشغول به کار هستند.
ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان اصفهان ۴۸ درصد و در کشور 38 درصد است.
نزدیک به پنج میلیون مشترک تلفن همراه اپراتور همراه اول با ضریب نفوذ 95 درصد و 530 هزار پورت اینترنت پرسرعت با ضریب نفوذ 25 درصد است.
ضریب نفوذ تلفن همراه در کلانشهر اصفهان 130 درصد است.
به گزارش ایرنا برنامه های ایام الله دهه فجر از دوازدهم بهمن ماه در کشور آغاز می شود و تا 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ادامه می یابد.
همه ساله دهه فجر بعنوان یکی از زمان های افتتاح و آغاز عملیات ساخت طرح های عمرانی در نظر گرفته می شود.
7150/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.