محمدعلی احمدی روز شنبه در آیین معارفه مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردستان، با اشاره به مسوولیت این شورا بیان کرد: وظیفه اصلی برگزاری مراسم ایام‌الله‌ها است و باید از ظرفیت بالای مردمی در راستای بهبود و افزایش کمیت و کیفیت کار نهایت استفاده را بکند.

وی افزود: این شورا وظیفه دارد به دور از مسایل سیاسی و وابستگی‌ به گروه و جناح کار کند که البته در استان تعامل خوبی با سایر مسوولان وجود دارد و با هماهنگی و همکاری کارها پیش می‌رود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت برنامه‌ریزی و اجرای مردمی مراسم می‌تواند رونق بیشتری به کیفیت برنامه‌ها بدهد و با توجه به نزدیکی ایام‌الله دهه مبارک فجر باید از هم‌اکنون به فکر برگزاری باشیم تا دهه تجلی بصیرت مردم باشکوه بیشتر برگزار شود و نسل جوان را متوجه فراز و فرودها و عوامل پیروزی انقلاب بکنیم.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر انقلاب در خطبه‌های نمازجمعه تهران اضافه کرد: یکی از محورهای سخنان ایشان یادآوری ایام‌الله بود که خداوند در قرآن‌ کریم به آن اشاره دارد؛ ایام‌الله از آیه‌ها و نشانه‌هایی است که باید همیشه برای مردم خاطرنشان ساخت.

امام‌جمعه اردستان نیز در ادامه گفت: مسوولیت‌های الهی یک جنبه ندارد و باید مطالب چنان با تبلیغ القا شود که به طور کامل به مخاطب برسد و  از آن ترس برآمده از علم داشته باشد.

حجت‌الاسلام حسن دهشیری افزود: اگر چه تجمع‌ها و راهپیمایی‌ها از بطن جامعه شکل می‌گیرد اما تبلیغ نقش مهمی بر این حضور دارد؛ فعالیت در زمینه تبلیغات اسلامی کاری الهی و دشوار است که با توکل و استفاده از امکانات موجود باید پیش برود.

وی تصریح کرد: دشمن ابزارهای تبلیغی زیادی دارد که ضد کشور ما استفاده می‌کند اما باید با انجام تبلیغات موثر، نقشه آنها را بی‌اثر کنیم.

فرماندار اردستان هم یادآور شد: تاکنون شاهد حضور انقلابی و چشمگیر مردم این شهرستان در همه صحنه‌ها از جمله راهپیمایی‌ها بوده‌ایم.

حمیدرضا تاملی افزود: مردم از ارزش‌ها به خوبی دفاع می‌کنند و سوای گلایه‌ها و کمبودها، برای انقلاب سنگ تمام می‌گذارند.

محمدجواد شفیعی در ادامه این آیین به جای محسن زائری به عنوان مسوول جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردستان معارفه شد.

شهرستان اردستان با جمعیت بیش از ۴۲ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.