حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده شامگاه دوشنبه در دیدار با جهادگران سازمان بسیج سازندگی هرمزگان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور و همراهی جهادگران بسیجی هستیم و این جهادگران نقش بسیار مهمی در جهت حرکت جامعه در مسیر اهداف گام دوم انقلاب دارند.

وی تصریح کرد: بسیجیان همواره با خلوص نیت و با تمام توان در جهت خدمت به اقشار مختلف مردم تلاش کرده‌اند که این تلاش‌ها موجب تقویت هر چه بیشتر اعتماد مردم شده است.

حجت الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: بسیجیان سربازان شجاع و گوش به فرمان ولی فقیه هستند و فرهنگ بسیجی بر اصول و فضایلی استوار شده که از ایمان، معنویت، شجاعت، مجاهدت، ایثار و شهادت برخوردارست.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به وضعیت نامطلوب برخی محلات قدیمی و حاشیه‌ای در این شهر، گفت: این محلات با فقر و محرومیت بسیاری مواجه هستند و باید برای رفع مشکلات آنها تلاش شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه سال گذشته در بیانیه ای مهم و راهبردی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به تبیین ویژگی‌های مسیر پرافتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌ کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند و با تأکید بر امید واقع‌بینانه به آینده و نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ها، خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران مقتدر، الزامات این جهاد بزرگ را در هفت سرفصل اساسی بیان کردند.

بخش مهمی از بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به جوانان و طلاب بسیجی است. بسیج به عنوان یکی از تشکیلات مهم انقلاب اسلامی با کارنامه درخشان و تجربیات بسیار بزرگ می تواند نقس اساسی و تعیین کننده در اجرای فرامین رهبری در گام دوم انقلاب داشته باشد تا موفقیت این بیانیه را برای نظام به ارمغان آورد. 

مقام معظم رهبری در این بیانیه ضمن بیان هفت توصیه به جوانان ایرانی از جمله علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی، خواستار توجه آنان به این موضوع شدند.

فعالیت‌های جهادی با برنامه ریزی انجام می‌شود

مسوول سازمان بسیج سازندگی هرمزگان نیز در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: فعالیت‌های جهادی و بسیج با هدف و برنامه ریزی انجام می‌شود.

سرهنگ پاسدار محمدرضا آران بیان داشت: جهادگران بسیجی با تلاش شبانه روزی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، ورزشی، عمرانی و پزشکی موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به تلاش‌های بسیج سازندگی در جهت ایجاد اشتغال پایدار در هرمزگان و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، گفت: تا به امروز توانسته‌ایم تعداد ۵۰۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی در سطح استان راه‌اندازی و برای جوانان این مرز و بوم اشتغالزایی کنیم.

مسوول سازمان بسیج سازندگی هرمزگان یکی دیگر از برنامه‌های مهم این سازمان را اجرای طرح تحول محلات در استان عنوان کرد و افزود: با ایجاد این طرح توانسته ایم در هر محله یک قرارگاه جهادی را راه اندازی کنیم که از مردم همان محله و برای خدمت‌رسانی به مردم آن منطقه ایجاد شده‌ است.

۳۰ آبان تا ششم آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده و شعار محوری امسال این هفته، ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.