عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت : امروز روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی است و به همین دلیل مردم آمده اند که بگویند در صحنه دفاع از انقلاب و نظام حضور دارند.
وی با اشاره به بدعهدی های استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: با  وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی مردم انقلابی ایران از جمله البرزی ها آمده اند تا بار دیگر با امام و شهدا عهدی دوباره  ببندند.
استاندار البرز یادآورشد: ۱۳ آبان وقایع مهمی را درخود جای داده که دراین روز  بار دیگر وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاشته شد.
وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و جهاد و مجاهدت در عرصه  عزت و آزادگی است، افزود: فریادهای دشمن شکن دانش آموزان در ۱۳ آبان نشان داد که ملت ایران به ویژه دانش آموزان عزیز از هیچ قدرتی جز خداوند باکی ندارند.
استاندار البرز تصریح کرد: ۱۳ آبان نماد وحدت، همدلی و همبستگی ملت رشید ایران و آغاز فروپاشی استکبار جهانی است.
وی عنوان کرد:استواری و صلابت نفوذناپذیر ملت همیشه در صحنه ایران قابل تحسین است که این موضوع مهم رسالت و وظیفه مسئولان را برای خدمت رسانی به مردم دو چندان می کند.
شهبازی افزود: باید با تکیه بر ظرفیت های داخلی، همانند چهل سال گذشته قله های موفقیت و افتخار به دست جوانان این مرز و بوم فتح شود.
وی ادامه داد: در دهه پنجم انقلاب نیز دانش آموزان و ملت غیورایران با تکیه بر منشورگام دوم انقلاب به عنوان یک منشور تربیتی در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برمی دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.