ابوالفضل حسن بیکی روز شنبه در آیین ادای احترام و گلباران مزار شهدای شهر دامغان، افزود: اقدام‌ها، سخنان و اهداف ما باید همواره زیر سایه انقلاب اسلامی و برای پیشبرد اهداف این نظام مقدس باشد. 
وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران علیرغم تمامی فشارها و تحریم های دشمن با اقتدار، عزت و قدرت به صورت معجزه آسا حرکت می‌کند.
حسن بیکی اظهار داشت: هر اقدام و حرکتی که دشمنان داخلی، خارجی و نفوذی‌ها انجام می‌دهند، امروز به برکت حضور مردم و رهبری امام خامنه‌ای خنثی می‌شود. 
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دنیا شاهد است که تمامی اقدام‌های دشمن علیه ایران، به گونه‌ای به پیشبرد منافع کشور کمک می‌کند.
فرماندار دامغان نیز در این آیین که با حضور کارکنان ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان رئیس جمهوری و نخست وزیر کشور در اوایل انقلاب، از توده مردم برخاستند و عمر با برکت خود را صرف مردم کرده و جان خود را تقدیم انقلاب و نظام کردند.
علی اصغر مجد اظهار داشت: عمر خدمت این ۲ دولتمرد اگر چه کم بود اما تقوا، ایمان، اخلاص، ساده زیستی، مردمی بودن، خدمت و تلاش جهادی آن ها باعث شد که عملکرد آن ها در خاطرات ما ثبت شده و الگویی برای همه مدیران دستگاه های اجرایی باشد.
وی اضافه کرد: باید با الهام گرفتن از اندیشه و تفکرات دینی این ۲ شهید توفیق کسب کرده و قدم های بزرگ برداریم.
فرماندار دامغان گفت: ۱۲۲ طرح عمرانی هفته دولت امسال توسط ۱۷ دستگاه اجرایی با صرف اعتبار ۳۲۷ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال در دامغان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد. 
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است.
 هفت طرح اقتصادی- تسهیلاتی هفته دولت نیز شامل پنج طرح جهاد کشاورزی، یک طرح میراث فرهنگی و یک طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای با صرف ۹۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال، ۳۰ شغل مستقیم ایجاد خواهد کرد. 
در هفته دولت امسال، عملیات ایجاد ۱۲طرح با اعتبار ۱۸۰میلیارد و ۹۵۷میلیون ریال کلنگ زنی و آغاز خواهد شد.

۹۸۵۶/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.