نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین آرمان امام (ره) درشعار انقلاب اسلامی منعکس شده و آن چیزی جز استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی نیست.   محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، اظهار کرد: کلمات شعار انقلاب اسلامی در ارتباط با یکدیگر معنا و مفهوم پیدا می‌کنند و استقلال بدون آزادی،  آزادی بدون استقلال و جمهوری اسلامی بدون این دو کلمه مفهومی ندارد.
وی با اشاره به شاخص‌ترین ویژگی شخصیتی حضرت امام، گفت: قدرت بالای ایده پردازی و توان مدیریتی و اجرایی کم نظیراز ویژگی‌های بارز شخصیتی امام (ره) بود و از همه مهم‌تر، امام خمینی به خوبی دارای توان بسیج کردن مردم بودند و می‌توانستند امواج انسانی را به صحنه بکشاند که قبل از انقلاب و در دوران دفاع مقدس نیز شاهد اثرات این گونه ویژگی بارز حضرت امام بودیم.
وی ادامه داد: امام فقیهی کم نظیر، فیلسوف و عارف مطرح و در محور علمی فردی توانمند و نویسنده بودند و معتقدم جمع شدن ویژگی‌های مختلف در امام از مصادیق نادر و کمیاب تاریخ است.
 وی خاطرنشان کرد: ارتحال امام(ره) طبق عقاید برخی در جهان، نقطه‌ی عطف برای عدول از آرمان‌های انقلاب اسلامی به نظر می‌رسید، اما فرآیندی که بعد از رحلت حضرت امام اتفاق افتاد، نشان داد که نه تنها این نظریات صحیح نیست بلکه زمینه‌ای برای تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نگاهی به حال و آینده دارند و در آن افق‌های جدیدی طراحی شده است، گفت: ما در مجلس فراکسیونی تشکیل داده‌ایم تا این موضوع را در قالب پارلمان نیز پیگیری کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.