به گزارش ایرنا، عبدالحسن رفیعی پور روز جمعه در نشست با مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان تنگستان افزود: با گرامی داشت سوم خرداد فرهنگ دلیرمردی، شجاعت و دفاع از وطن را به نسل جوان و نوجوان جامعه منتقل می کنیم.
وی بیان کرد: باید برای همه یادآوری شود که برای حفظ این خاک، انقلاب و آرمان‌های والای حضرت امام (ره) چه تلاش‌هایی صورت گرفت و چه خون‌هایی ریخته شد تا ما امروز به اینجا برسیم.
رفیعی پور با اشاره به 14 خرداد سالروز ارتحال امام راحل یادآورشد: امنیت، آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی مدیون آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی است و وظیفه مردم و مسئولان است که در مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) حضور فعالی داشته باشند.
وی گفت: اندیشه، راه و مرام آن حضرت امام خمینی (ره) برگرفته از یک تفکر دینی و اسلامی بود پس همه ما موظف هستیم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و پرفروغ تر شدن یاد و خاطره حضرت امام (ره) که بر گردن همه ما حق بزرگی دارند تلاش کنیم.
فرماندار تنگستان افزود: امام خمینی (ره) با تشکیل حکومت اسلامی روحی تازه در کالبد این سرزمین رویاند و امید می رود بتوانیم با یک برنامه ریزی خوب و با حضور هر چه بیشتر مردم و مسئولان یاد و خاطره ایشان را گرامی بداریم.
وی ادامه داد: روز جهانی قدس یکی از یادگارهای تاریخی حضرت امام (ره) است که تا آزاد سازی قدس شریف ادامه دارد.
رفیعی پور گفت: روز جهانی قدس جلوه‌ای از استکبار ستیزی است که امام خمینی (ره) در آن سال‌ها پایه گذاری کرد و امروز شاهد هستیم در بیشتر کشورهای دنیا این روز گرامی داشته می‌ شود.
6047/7045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.