حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی روز یکشنبه در جمع عزاداران حسینی در مسجد امیرچخماق یزد افزود: جنگ‌روانی و اقتصادی و توطئه‌های فرهنگی دشمنان همچنان ادامه دارد باید مردم و مسئولان بر اساس شاخص‌هایی که رهبری تبیین می‌کنند، حرکت کنند.

وی ادامه داد: در ۴۰ سال گذشته هرجا براساس منویات و سفارش‌های رهبری حرکت کردیم ملت و کشور به عزت و سعادت رسیدند و هرکجا دور شدیم با مشکل برخورد کردیم.

استاد حوزه علمیه یزد تصریح کرد: توطئه‌ها و بحران‌های دشمنان روز به روز بیشتر می‌شود،

باید با سعه صدر و مقاومت به خصوص با ولایتمداری توطئه‌ها را شکست دهیم.

مدرسی بیان داشت: جریان‌شناسی و داشتن بینش و بصیرت دینی و انقلابی باید همواره مدنظر مردم به خصوص مدیران‌اجرایی در مقایل توطئه‌های دشمنان باشد.

وی گفت: اگر در هر شرایطی نقشه راه مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم سفارش رهبر فرزانه انقلاب قرار گیرد این هدف و حرکت عزت آفرین و سرانجام آن سعادت خواهد بود .

امام‌جمعه محمدآباد یزد اظهارداشت: نفوذ عناصر وابسته و نفاق بخشی از توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و نظام است باید حربه آنها را بیشتر بشناسیم و در برابرش ایستادگی و مقاومت کنیم.

مدرسی همچنین به ویژگی‌ و شخصیت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن‌ مجتبی (ع) اشاره کرد و خواستار حرکت مومنان در مسیر ائمه هدی (ع) و پیروی از سیره زندگانی آنها شد.

مراسم رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن‌مجتبی ( ع) امروز همزمان با ۲۸ ماه صفر در ۲۱ شهر و تعداد زیادی از روستاهای استان یزد با حضور عاشقان ائمه اطهار برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.