این شورا با انتشار بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، نوشت : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران ضمن ادای شکر به پیشگاه خداوند ، از حضور پرشور و باشکوه مردم این دیار در راهپیمایی امنیت و اقتدار قدردانی می کنیم .

در بخشی از این بیانیه آمده است: آحاد مختلف مردم مازندران به همراه تمامی مسئولان  مذهبی و اجرایی استان، بویژه نماینده ولی فقیه در مازندران ، استاندار  ، ائمه محترم جمعه ، حوزه های علمیه و روحانیون ، سپاه پاسداران انقلاب  اسلامی ، نیروی مقدس انتظامی ، بسیجیان عزیز، فرمانداران ، شهرداران ، خانواده های بزرگوار ایثارگران در مقابل آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش و فتنه گران مزدور داخلی با صدای رسا و حضور حماسی حمایت خود را از ولایت فقیه اعلام کردند .

بنا به اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران ، راهپیمایی اقتدار و امنیت امروز یکشنبه همزمان در ساری ، مرکز استان و ۲۰ شهر این استان برگزار شد .

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، آقا اگر فرمان دهد - ملت سر و جان می دهد، مرگ بر فتنه گر  و مرگ بر آشوب طلب انزجار خود را از حوادث اخیر در کشور اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.