به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمدرضا احمدی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از دست‎اندرکاران و همکاران نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: این انقلاب بر محور استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفته و بیانیه گام دوم انقلاب در راستای تداوم آن است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی 24 بهمن امسال در بیانیه ای مهم و راهبردی به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در 40 سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران به جایگاه شایسته ملت پرداختند و با تاکید بر امید واقع‌ بینانه به آینده و نقش بی‌ بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمانها، خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران مقتدر، الزامات این جهاد بزرگ را در هفت سرفصل اساسی بیان کردند.
ایشان در این بیانیه ضمن بیان هفت توصیه به جوانان ایرانی از جمله علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی، خواستار توجه آنان به این موضوع شدند.
رییس ستاد اجرایی چهلمین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گلستان در ادامه با اشاره به این که خروجی بیانیه گام دوم انقلاب، راهبردی برای تحقق تمدن سازی اسلامی و اثر بخشی انقلاب است، گفت: ایران در مسیر تمدن سازی قرار گرفته که در آینده اثر بخشی آن به عنوان یک الگو در جامعه تجلی می یابد.
وی اعتماد اجتماعی، مشارکت عمومی، خنثی سازی فعالیت دشمنان، آرامش اجتماعی و رویش کیفی مستمر نظام را از جمله عوامل ایجاد تمدن سازی اسلامی برشمرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان نیز در این جلسه گفت: امت محوری، برنامه مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای استقرار و پیروزی انقلاب اسلامی و انتقال این دستاوردها به نسل آینده بود.
حجت الاسلام نورالله ولی نژاد افزود: امام خمینی(ره) اجازه نداد انقلاب توسط حزب و قشر خاصی اداره شود بلکه معتقد بودند همه اقشار و احزاب در انقلاب سهیم بوده و باید در مدیریت آن نقش آفرین باشند.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان نیز گفت: همانگونه که مردم در همه این سال ها حضوری گسترده در عرصه های انقلاب داشتند، مسوولان هم باید در مسیر پایداری انقلاب اسلامی بیش از گذشته تلاش کنند.
حبیب اله تاری همچنین از حضور گسترده مردم گلستان در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد و افزود: در این راهپیمایی مردم حماسه ای دیگر خلق کرده و توطئه دشمنان را خنثی ساختند.
وی گفت: در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزون بر 10 هزار برنامه در گلستان اجرا شد که 700 مورد آن شاخص بود.
وی از همکاری رسانه های گلستان در پوشش برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
استان گلستان با یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب گوناگون در شمال کشور قرار دارد که به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند.
6204/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.